| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 mei 2003
| Ey me zusje irriteeerd me TE VEEL met die kut webcam en imesh enso ALS IK LEKKER AAN HET UNREALEN BEN !!!!!! en dna blijft z erustig 2 uur ahcter elkaar cammen! hoe kan ik een ddos aanval verrichten via command prompt totdat het internet zo sloom is dat ze er zelf ook een keer achter komt HOE IRRI DAT IS! |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Nog even wat tips van de kok: * vergeet geen adem te halen * relaxxxx * er is meer dan alleen unrealen * wij doen niet helpen met stoute dingen als ddos * praat met je zusje, mag ze niet cammen ofzo ? * als jij betaalt voor de internetaansluiting dan knikker je haar toch gewoon van de lijn af * als iemand anders betaalt voor de internetaansluiting, ga eventueel met diegene praten * relaxxxx Ergo: probeer dit probleem eerst in redelijkheid op te lossen voor je met allerlei vieze methodes probeert het leven van je zusje zuur te maken.
__________________ Those were the times... |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Bouw je eigen PC | henry86 | News & Review Junkies | 20 | 9-02-2005 09:58 |
| Eigen cipset koeler | M3T4L | Cooling & OC Junkies | 24 | 3-01-2005 09:36 |
| eigen forum | inanc_gangster | Software Junkies | 7 | 12-03-2004 22:33 |
| Eigen games? | Spike | Software Junkies | 11 | 11-03-2004 14:30 |
| 1gbps netwerk verbinding parralel op een 10mbps netwerk? | Freakazoid | Software Junkies | 12 | 25-11-2003 18:42 |