| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Nee, niet om een site plat te leggen oid. Bij mij op het werk zijn we bezig met alarmtransmissie over IP, waarbij de meldingen van een inbraakmeldcentrale via internet naar een meldkamer gestuurd worden. Nu dient natuurlijk getest te worden of dit een beetje hackerproof is en aangezien hier nogal wat lui met kennis rondlopen hoop ik dat er iemand is die zijn hack skills wil uittesten op dit product. Dit zal dan over ongeveer 1 a 2 maanden lopen.
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| * Demoniac mompelt iets over SSL-tunnels enzo.. volgens mij is dat best lastig te kraken en redelijk simpel op te zetten ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 3 maart 2005 Locatie: Midlum
| Citaat:
__________________ Heey iedereen | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Sowieso is het natuurlijk je eer te na om te zeggen dat je wel es even zal kijke wat je kan doen en dan kan je vervolgens niks...
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #9 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Citaat:
Citaat:
__________________ Those were the times... | ||
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2004 Locatie: Leeuwarden
| Ik ken wel iemand die kan hacken/cracken, maar hij is er mee gestopt. Zal wel ff aan hem vragen of het hem wat lijkt. Hij stuurd dan wel een mailtje. See ya mr ringtone
__________________ Warning , keyboard not found. Press Enter to continue. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| DVD-RW gezocht | _PhanToM_ | Hardware Junkies | 2 | 29-09-2007 19:38 |
| WC pro met MSn gezocht | Psylocibine | Cooling & OC Junkies | 1 | 11-12-2005 20:19 |
| Gezocht | o0witte0o | Casemod Junkies | 10 | 5-04-2004 08:17 |
| hd van een gb of 5 gezocht | nestor | Shop Junkies | 1 | 26-10-2003 20:23 |
| welke programma is de beste om te beschermen tegen hackers | burak | Software Junkies | 23 | 25-10-2003 05:00 |