| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 december 2004 Locatie: Barendrecht
| Junkies, Kheb gister een nieuw moederbord aangeschaft, de Asus A8N-E. Maar nu wil ik MBM5 installeren, en hij staat daar dus niet in de moederbordlijst. Enja als ik een ander moederbord kies, zijn de temperaturen -2 en-78 graden. Dus is er misschien een optie om MBM5 toch wel te laten werken ? Of zijn er nog andere soortgelijke programma's ? Greetz, Cyborg |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 3 maart 2005 Locatie: Midlum
| Citaat:
Je zou ook speedfan kunnen downloaden, daar staan ook de temperaturen aangeheven Speedfan kun hier downloaden. ![]() Dragonfly
__________________ Heey iedereen | |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 3 maart 2005 Locatie: Midlum
| Citaat:
:PZelfs dat programma gebruik ik zelden omdat mijn temperaturen altijd netjes rond de 35 blijven ![]()
__________________ Heey iedereen | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Mocht je overigens nog een tooltje willen om de temperatuur van je harddisks in de gaten te houden: HDD Thermometer Is voor zo ver ik weet na gratis registratie legaal te gebruiken. Geeft een te customizen icoontje in de stijl van MBM ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 4 december 2004 Locatie: Barendrecht
| Citaat:
.Zijn er misschien ook van dat soort programma's , dat je de videokaart temperatuur, in MBM5 stijl in je taakbalk krijgt ? | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Volgens mij kan je gewoon MBM5 keurig instellen zodat de waarden _wel_ kloppen. Bij de laatste versie zit zelfs een wizard in die je MBM insteld volgens je mobo. Bovendien kan MBM ook HDD temps, tenzij je natuurlijk Raid0 draait.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Asus P4V8X-X en MBM5? | Freakazoid | Hardware Junkies | 4 | 13-07-2005 22:59 |
| S.M.A.R.T. uitlezen van een Maxtor DiamondMax Plus9 in MBM5 | eXistenZ | Software Junkies | 4 | 9-02-2005 12:20 |
| [LCD]Smartie 5.2 & MBM5.1 | FonS | Software Junkies | 0 | 14-01-2004 15:25 |