| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 januari 2004 Locatie: Apeldoorn
| Hallo mensen, Ik ben een beetje aan het kloten met remote desktop web connection, en het wil niet helemaal lukken. Ik kan wel naar http://localip ort/tsweb/ en dan krijg ik dus die pagina waar je server moet invullen, maar dat hoeft dus niet. Je klikt gewoon op connect volgens dit artikel, maar dan krijg ik op de client computer de fout dat ik gewoon wit scherm heb omdat dat ie het active x besturingselement niet kan laden (net zoals als je een afbeelding niet kan laden, een klein kruisje linksbovenaan). Wat de bedoeling is, is dat je een prompt krijgt of je het active x besturingselement wilt installeren, maar dat krijg ik niet. Hoe kan dat ? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Welke browser gebruik je? Vanaf welk OS connect je? Firewall aan/ uit op zowel / host? Kortom graag een beetje meer info, zo kunne we je niet helpen ![]()
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Al op een andere pc geprobeerd? Zorg wel dat je alle rechten hebt en zet eens alle beveiligingen op het laagste niveau. Probeer je trouwens te connecten vanaf je server of van een client op je server? Misschien dat daar ook wel een probleempje ligt. |
| | |
|
| « MBM5 Probleem
|
3dmark03 Crash » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Kleine probleempjes met waterkoeling, + vraag voor projectje | modder.exe | Cooling & OC Junkies | 4 | 6-04-2007 12:07 |
| 2 Probleempjes :( | SpaZ | Hardware Junkies | 3 | 10-09-2005 15:18 |
| Paar Mozilla Firefox vraagjes/probleempjes | GoTMoRe | Software Junkies | 8 | 27-06-2004 18:49 |
| Diablo 2 probleempjes | Dark Wanderer | Software Junkies | 1 | 26-06-2004 17:43 |
| 2 probleempjes | YGkremer | CaseJunkies Support en Feedback | 6 | 17-05-2004 00:19 |