| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 april 2003 Locatie: Haarlem
| Na het installeren van zijn netwerk is mijn oom mij min of meer als vraagbaak gaan zien, wat op zich te begrijpen valt. Nu kreeg ik echter een probleempje op mijn dak waar ik zelf ook niet helemaal uit kom. Het is als volgt: Het eerste wat op viel was dat binnen de website van mijn oom niet alle plaatjes goed weer gegeven worden. En het lijkt te gaan om de plaatjes die er met het CMS ingezet zijn. Navigatie knoppen e.d. doen het wel gewoon. Het blijkt echter ook dat de computer het CMS zelf niet weergeeft. Na inloggen wordt alleen de navigatie weergegeven. Dit kon niet opgelost worden door het veiligheidsniveau omlaag te zetten. Of hij accepteert dus dat element niet, of er is iets niet geinstalleerd. Daarnaast bleek vandaag dat Office Word ook geen afbeeldingen laat zien. Ze zijn niet zichtbaar op scherm, maar wel als het document geprint wordt. Dit leek mij op te lossen door een vinkje in het scherm Extra -> Opties -> Weergave, maar die stond gewoon goed. Na wat zoekwerk ben ik er nog niet uit wat het is... Het gaat overigens om een PC met Windows XP SP2, Office versie weet ik momenteel niet.
__________________ AMD Athlon 2100+ @ 1900 mHz | 1024 MB DDR | Nvidia GF 4600 Ti | 5.1 surround | 200 GB 7200 RPM 8 MB | Levicom 550 watt | Lian-Li PC 61 black |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Heel vaak verdwijnen office plaatjes zodra je ze ibj de opmaak-->indeling "om kader" insteld. Zet dit op "in textregel" en het probleem zou over moeten zijn. Nadeel is wel dat je geen kant meer op kan met de plaatjes... Over die CMS: controleer eens via FTP of de plaatjes ook werkelijk op de host staan, en geef ons de url effe . Kunnen wij er ook even naar kijken. Verder kan je ff kijken of er met de betreffende CMS problemen zijn door even Google te raadplegen.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Probleem na foutje. | H-89 | Software Junkies | 6 | 6-04-2007 20:16 |
| geen plaatjes op internet | burak | Software Junkies | 15 | 19-01-2004 20:36 |
| ik krijg geen plaatjes op een internet site | burak | Software Junkies | 2 | 20-10-2003 21:38 |
| Foutje | Thomas | CaseJunkies Support en Feedback | 0 | 7-07-2003 17:35 |