| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 februari 2005
| Ik heb nou een extra station aangemaakt als FAT en bij de c schijf de virtueel geheugen uit gezet. En alles op de schijf die ik bijgemaakt heb gezet. Aleen vond ik het raar ik kon mijn hd van fat niet hoger dan 2 gig doen :/ Maar heb ik het zo goed gedaan? gewoon alles op de fat schijf gezet de virtueel geheugen en de rest van de schijven niks? |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Als het goed is ondersteunt FAT tot 4GB dacht ik. Als ik zo lees wat je nu gedaan heb, ben je bijna klaar. Je moet alleen Windows nog ff vertellen dat je je swap nu op die partitie wil. Dit kan je instellen bij Systeemeigenschappen -->Tabblad geavanceerd --> onder het kopje Prestaties op "Intellingen" klikken --> Op tabblad klikken --> Bij kopje Virtueel geheugen op wijzigen drukken, en daar een kiezen dat Windows een swap maakt op die FAT partitie. Ik ben er van uitgegaan dat je Windows XP SP2 draait.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 februari 2005
| Jup de I schijf is mijn schijf van de fat. Volgens mij merk ik het wel een beetje vooral in doom 3 want als ik alles op het hoogsten zet ging die eerst niet zo soepel door dueren heen want toen haperden die en nu bijna niet meer dus ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| multiplier omhoog gooien amd 2600+ | TakkU | Cooling & OC Junkies | 2 | 25-10-2005 22:43 |
| Virtual Memory error ! (pic) | Raptor | Software Junkies | 2 | 18-07-2004 13:22 |
| Asus P4S-X V-Core omhoog??? | mark10123 | Cooling & OC Junkies | 6 | 12-12-2003 20:10 |
| ADSL snelheiden nog een keer omhoog :P | LightStar | Area 1337 | 27 | 1-12-2003 15:48 |
| LCD omhoog klappen | eXistenZ | Casemod Junkies | 30 | 27-11-2003 23:54 |