| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2005 Locatie: Amsterdam
| hey mensen, ik krijg dat automatische aanmelden niet weg bij msn ik heb al zo veel gezocht en geprobeerd maar niets helpt weten jullie mischien nog iets???? ik hoop het.... greetz..! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 februari 2005
| Nou, eigenlijk niet zo heel moeilijk. 1. je opent msn messenger 2.extra....dan opties. 3.dan van persoonlijker gegevens naar algemeen. 4.dan staat er ''messenger automatischuitvoerenwaneer ik me aanmeld bij windows'' die moet je dan uitvinken. Ik hoop dat het hier bij lukt grtz. my myself and I |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2005 Locatie: Amsterdam
| nee dat bedoel ik niet, ik bedoel dat als je msn opent krijg je (e-mailadres) aanmelden en klik hier om je aan te melden met een andere account, dat krijg ik niet weg (sorry voor de onduidelijke beschrijven van net) |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Dan moet je in je registery pluizen. Ik heb het ooit gevonden via google, moet je maar even zoeken. Enne, als je voor het eerst aanmeld bij MSN en ze vragen om een emailadres in te voeren, klik dan steeds op cancel, na een tijdje krijg je vanzelf het inlog schermpje. ![]() |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Of plaats een screenshot van wat er aan de hand is, dat kan ook helpen.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Je moet aanmelden op de handmatige manier, met het account dat je al op de automatische manier gebruikt om in te loggen. Dan kan je opnieuw kiezen of je deze wilt gebruiken om automatisch in te loggen of niet.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
|
| « Rare PHP error
|
XPY » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Windows gaat niet automatisch uit | The_Thing666 | Software Junkies | 4 | 6-01-2005 15:10 |
| Krijg ftp server niet aan de gang. | black magic | Software Junkies | 2 | 23-06-2004 10:20 |
| nieuwe 2500+ automatisch unlockt of niet? | Energizer | Cooling & OC Junkies | 11 | 8-01-2004 20:17 |
| Krijg poorten niet open..! | SiLaTroN | Software Junkies | 2 | 23-11-2003 12:49 |
| [Tunderbird 0.3 ] pop server wil niet aanmelden | Masterslave | Software Junkies | 5 | 19-11-2003 17:32 |