| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 april 2004 Locatie: http://localhost
| Ja... Je kan alle e-mail aderessen verwijderen in het regsiter. Alleen ik weet niet welke sleutel je moet hebben. Stukje weggehaald, totaal overbodig.
__________________ Modden is niet meer wat het geweest is.... |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2005 Locatie: Klein Paries
| Je probleem is dat andere mensen zo op je account komen, is het niet? Je typt bij "andere contactpersoon aanmelden" je eigen e-mail adres en een FOUT wachtwoord. Je vinkt "contactpersoon automatisch aanmelden" aan en huppa! Waarschijnlijk heb ik je probleem niet begrepen, want deze oplossing is toch wel uiterst simpel en voor de hand liggend.
__________________ Blunt-O-Clock! Boy! |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Foute wachtwoorden intikken zou ik wel even voorzichtig mee zijn, want na een bepaald aantal keer aanmelden met een fout wachtwoord gooit Bill je account in de diepvries. Is het niet gewoon makkelijk en veilig om elke keer je wachtwoord opnieuw in te kloppen. Je moet er immers niet aan denken dat je zusje, vriendje of weet ik veel door een simpele klik op je msn kan komen. :P |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Code: ;Removes Sign up with Passport Wizard when trying to sign in MSN Messenger [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\ Internet Settings\Passport] "RegistrationCompleted"=dword:00000001 ( Ik heb dit uit een regtweaks van +- 650 regels, dus et zou ook aan een andere kunnen liggen ) |
| | |
|
| « Rare PHP error
|
XPY » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Windows gaat niet automatisch uit | The_Thing666 | Software Junkies | 4 | 6-01-2005 15:10 |
| Krijg ftp server niet aan de gang. | black magic | Software Junkies | 2 | 23-06-2004 10:20 |
| nieuwe 2500+ automatisch unlockt of niet? | Energizer | Cooling & OC Junkies | 11 | 8-01-2004 20:17 |
| Krijg poorten niet open..! | SiLaTroN | Software Junkies | 2 | 23-11-2003 12:49 |
| [Tunderbird 0.3 ] pop server wil niet aanmelden | Masterslave | Software Junkies | 5 | 19-11-2003 17:32 |