| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 augustus 2005 Locatie: Wageningen
| Beste Case-Freak, Het koste mij 4 seconden om het antwoord op jou vraag te vinden. Heel simpel, voor de volgende keer als je iets wilt weten over problemen met msn. Gebruik de Help knop bij msn. Citaat:
Succes ermee, en probeer de volgende keer iets meer te zoeken. Dan de eerste pagina die google je weer geeft ![]() | |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Geregistreerd: 26 februari 2005
| Citaat:
Via photobucket.com ff een accuont aanmaken en dan uploaden gratis tot 1 gig. Dus ik zou zeggen ga je gang! | |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Weet je aangezien je niet weet hoe je foto's moet uploaden, en om iedereen ergenis te vermijden. Uninstalleer msn en vervolgens installeer je hem weer. Maar PAS OP als je hem installeert vraagt msn of je, jezelf automatisch wil laten aanmelden bij msn? Dan vink je dit uit... beetje goed opletten, en niet klik, klik, klik, next, klik, next, klik effect doen want dan hebben we zometeen weer een topic. Gewoon je oogjes op elke pagina waarneer je aan installeren bent. Heen en weer laten gaan en vanzelf kom je dan het vink knopje tegen. Nogmaals succes en hopelijk is je probleem verholpen! ![]() |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2005 Locatie: Amsterdam
| dat heeft ook niet geholpen en ik heb echt alles doorgelezen, ik heb zelf de halve licentieovereenkomst gelezen ![]() Mini-modbreak by Carpento: Als je dan toch tijd om te lezen hebt, hier is nog meer leesvoer, iets met hoofdlettertjes enzo ![]() |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Okee, naar wat zoek werk geef ik je het voordeel van de twijfel op mijn eerste uitleg. Daarom probeer ik je nog een keer te helpen. Wat ik eerst duidelijk wil maken is dat overnieuw installeren van msn. Bij het volgende zinnetje staat de uitvink knop van mijn wachtwoord onthouden. Meld je aan met je Microsoft Passport om je online contactpersonenlijst te bekijken, online gesprekken te voeren en meldingen te ontvangen. Deze heb jij dus aangevinkt gelaten en kan iedereen op de computer jou msn gebruiken. Naar wat zoekwerk kwam ik bij een jongen met hetzelfde probleem als jou. En hij gaf ook aan dat de volgende methode niet werkt. Extra --> Optie's --> Algemeen En de volgende methode zou ook niet werken volgens hem: De map credentials verwijderen werkt niet.. Dan de laatste methode die je kan toepassen is: In Windows XP kun je deze gegevens verwijderen zodat je niet automatisch wordt aangemeld, zelfs als je de optie hebt ingeschakeld in Messenger. Je kunt dit als volgt doen: Klik in Windows op Start en kies Configuratiescherm en Gebruikersaccounts. Klik op de tab Geavanceerd en vervolgens op Wachtwoordbeheer. Klik in het venster Opgeslagen gebruikersnamen en wachtwoorden op Passport.NET en op Verwijderen. Hiermee verwijder je alleen je naam en wachtwoord voor Passport van de computer, je Passport wordt niet verwijderd. Klik op Sluiten en op OK. Voor de derde keer succes ermee ![]() |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2005 Locatie: Amsterdam
| En hier nog een screenshot, ik hoop dat ie niet te groot is, maar ik weet nog niet zo goed hoe dat hier moet... http://images.partypeeps2000.com/ima...Balc294x4qQ%3d |
| | |
|
| « Rare PHP error
|
XPY » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Windows gaat niet automatisch uit | The_Thing666 | Software Junkies | 4 | 6-01-2005 15:10 |
| Krijg ftp server niet aan de gang. | black magic | Software Junkies | 2 | 23-06-2004 10:20 |
| nieuwe 2500+ automatisch unlockt of niet? | Energizer | Cooling & OC Junkies | 11 | 8-01-2004 20:17 |
| Krijg poorten niet open..! | SiLaTroN | Software Junkies | 2 | 23-11-2003 12:49 |
| [Tunderbird 0.3 ] pop server wil niet aanmelden | Masterslave | Software Junkies | 5 | 19-11-2003 17:32 |