| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 juli 2005
| Hey, Mag dan wel nieuw zijn maar voor jullie een leuk spel gevonden: Voor alle mede casemodders die hier op CZ vertoeven en hun vriendin missen, hier is jullie virtuele natte droom, 3d sex villa: Mod-break -> Afbeelding verwijderd Doe zulke plaatjes maar niet. Er zitten hier ook mensen van onder de 16. Als mensen het spel installeren zien ze het vanzelf, als je hier zulke afbeeldingen post kunnen ze er ongevraagd mee in aanraking komen. En daarvoor is Casejunkies niet. |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Tis maar te hopen dat je niks met kinderen kunt doen anders is het p0rno en kan het niet door onze policy heen Enne, houd het topic netjes graag. Ik heb overwogen m om slot te kiepen maar als jullie hier plezier aan beleven en het verder netjes houden: doe je ding...
__________________ Those were the times... |
| |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Aangezien internet stikt - tot vervelens toe - van de ontklede dames en meer, zie ik niet in waarom deze thema's de wereld van Casejunkies in moeten sluipen. Ik kan me heel goed voorstellen dat er mensen zijn die hier aanstoot aan nemen. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Game pc | Case... | Hardware Junkies | 12 | 8-04-2007 16:39 |
| Lag in game | snake526 | Hardware Junkies | 19 | 19-06-2006 10:10 |
| [Game] NERO | eXistenZ | Software Junkies | 5 | 4-07-2005 17:51 |
| New Game! Topic. | Freakazoid | Software Junkies | 188 | 17-05-2004 18:56 |
| cj game: animaties | tongue_of_colicab | Area 1337 | 34 | 27-02-2004 15:17 |