| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 april 2003 Locatie: Haarlem
| Mijn vader is bezig met een website die wordt onderhouden door een CMS. In dit CMS is alles geregeld, dus ook het menu dat gebruikt wordt. Nu is het de bedoeling dat een paar items van dat menu naar een externe pagina verwijzen. Helaas schijnt dat dan weer net niet te kunnen. Nou was mijn idee om het dan zo te maken dat als je op de menu tekst klikt je daarmee gewoon een pagina van de site opent met daarin een stukje javascript ofzo dat dan de externe link opent. Met in de interne pagina zo'n soort tekstje: "De pagina is geopend in een nieuw venster. Indien dit niet het geval is, klik hier om hem opnieuw te openen." Ik heb tot nu toe echter nog niet zo'n script kunnen vinden. www.hotscripts.com biedt meestal wel uitkomst, maar daar heb ik nog niks gezien wat dit doet. Ik weet iig dat de site javascript ondersteund, andere script talen ben ik niet zo zeker van, dus als jullie iets in javascript weten, kan ik mijn vader daar erg blij mee maken.
__________________ AMD Athlon 2100+ @ 1900 mHz | 1024 MB DDR | Nvidia GF 4600 Ti | 5.1 surround | 200 GB 7200 RPM 8 MB | Levicom 550 watt | Lian-Li PC 61 black |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Code: <SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">
<!-- Begin
function popUp(URL) {
day = new Date();
id = day.getTime();
eval("page" + id + " = window.open(URL, '" + id + "', 'toolbar=0,scrollbars=0,location=0,statusbar=0,menubar=0,resizable=0,
width=810,height=610,left = 0,top = 0');");
}
// End -->
</script> Code: x |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 april 2003 Locatie: Haarlem
| Die opent bij mij niet automatisch, maar ik heb vanochtend zelf een oplossing gevonden via wat graafwerk in google. Misschien wat licht creatief, via een form, maar het werkt prima: Code: <form ID="fname" action="http://www.casejunkies.com" target="_blank">
Er is een nieuw venster geopend met de site. Is dat niet gebeurd?</p>
<input type="submit" name="Submit" value="Klik dan hier">
</p>
</form>
<SCRIPT LANGUAGE="Javascript">
<!--
document.forms("fname").submit()
//--></SCRIPT>
__________________ AMD Athlon 2100+ @ 1900 mHz | 1024 MB DDR | Nvidia GF 4600 Ti | 5.1 surround | 200 GB 7200 RPM 8 MB | Levicom 550 watt | Lian-Li PC 61 black |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Openen van dremel | PeaceMaker | Elektronica Junkies | 4 | 1-08-2005 18:17 |
| .bin files openen | tongue_of_colicab | Software Junkies | 16 | 13-10-2003 18:16 |
| Cd-Lade openen met snelkoppeling | Eergassie | Software Junkies | 13 | 7-04-2003 14:26 |
| .CUE bestand, waarmee openen??? | Dj Tw@n | Software Junkies | 7 | 30-03-2003 15:12 |