| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 juli 2005
| Weet er iemand hoe je de TCP/IP van windows XP home edition terug instelt of of je een bestandje in de windows map moet zetten dat het terug in orde is want ik heb het op 1 of andere manier verkloot en gerkaan nu op die pc niet meer op het net Alvast bedankt. ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 juli 2005
| Met een nieuwe router te installeren heb ik op 1 of andere manier die instellingen naar de haaien geholpen. Maar kan ik op de website van microsoft ofzo niet een bestand halen dat ik ergens in windows kan zetten. of zoiets in de aard? ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 april 2005 Locatie: Sleeuwijk
| Herstel je systeem met behulp van systeemherstel in windows. Kies voor het herstel een datum van voor je routerinstallatie. Dan zou hij weer moeten werken. Wil je trouwens gewoon ABN en leestekens gebruiken. Hierdoor wordt alles beter leesbaar en daar is iedereen bij gebaat. Zie ook dit even voor meer informatie hierover. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| ![]() En wat PO zegt: Windows is ook al redelijk behulpzaam. Dat je er niet veel vanaf weet wil niet zeggen dat je er niets over hoeft op te zoeken. Daar is juist de helpfunctie van Windows voor ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Wat is 'de TCP/IP'? Is je IP-stack echt om zeep (ik vrees dat je dan een reïnstall nodig hebt) of zijn je instellingen een beetje verpest?
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| benchmark probs | Rush | Hardware Junkies | 8 | 5-07-2007 22:42 |
| msn probs | Rush | Software Junkies | 3 | 5-03-2007 16:37 |
| netwerk probs | Reeferke | Software Junkies | 7 | 11-01-2004 14:52 |
| PcMark04 Probs | Masterslave | Software Junkies | 2 | 3-12-2003 16:29 |
| big probs met vga kaart | squid | Hardware Junkies | 25 | 27-08-2003 17:43 |