| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Hallo junks, Ik ben zelf opzoek naar de browser Konqueror. Ik weet dat deze bij KDE geleverd wordt alleen dat is Linux. Bestaat er ook een win32 versie van Konqueror? Ik heb zelf ook al google laten snuffelen alleen ben ik niets tegengekomen. Ik heb gezocht op de volgende criteria: - Konquerorfor windows - Konqueror win32 - Download Konqueror Hoewel ik een heel erg groot aanhanger ben van Firefox wil ik toch graag Konqueror erbij hebben. Dit in verband met mijn werk, namelijk webprogrameur. Ik heb hier al de volgende browsers draaien: - IE 6 en IE 5.5 (IE) - Firefox 1.0.5 en Deer Park Alpha 2 (Geck ![]() - Opera 8.01 (IE) - Lynx (Text-only browser) Hoewel Lynx ook oorspronkelijk voor Linux is, is hij toch te downloaden in een mooi zipje. Nu wil ik nog een KHTML rendering browser hebben. Konqueror en Safari zijn KHTML browsers. Als iemand weet waar ik deze kan downloaden dan hoor dat graag. ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik denk niet dat je dat lukt zonder Linux, BSD of MacOS X te installeren.. dat is sowieso misschien wel handig om sites te checken, aangezien ook FireFox in Linux nog wel eens anders reageert dan in Windows.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| D'r is een SourceForge-project maar die hebben sinds maart 2004 geen updates meer gepost ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Beste plek voor ventilatoren voor goede airflow? | annuh | Cooling & OC Junkies | 10 | 8-03-2007 18:23 |
| wat voor windows is het mooist voor een mini tower ?(welke ) | risc | Casemod Junkies | 5 | 19-11-2006 20:30 |
| Zalman introduceert adapter voor CNPS-7000 voor Intel LGA-77 | Kaz'Duzar | News & Review Junkies | 0 | 25-09-2004 21:18 |
| beste optie voor watercooling voor alleen GPU & mobo? | Youri_HL | Cooling & OC Junkies | 5 | 17-07-2004 21:48 |
| laptop eventueel als een lcd??? | Pepz0rZ | Elektronica Junkies | 23 | 30-09-2003 21:46 |