| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Hoi allemaal, Ik zit met een probleempje in mijn LCD software. Et ding vreet mijn sensors niet. :P MBM5 draait goed, en laat in de sytray de goede temps zien. Maar zodra ik et op mijn LCD probeer te zetten, weigerd et ding dienst. Ik heb wel een vermoedden waarom et fout gaat. Ik heb in MBM5 moeten kiezen voor "Winbond 2 2N3904". http://thiscrapis.mine.nu/Sensors.jpg En jaLCD kiest waarschijnlijk voor de eerste beste Winbond 2. Is er n manier om dat progje toch te dwingen de goede sensor te pakken? Grtz, Sven Image tags verwijdert. Zie onze policymbt picture size!
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Zal best. :P [mod-break] Sterker nog, het ís zo. En aan de genoemde regels dient iedereen zich te houden. Dus ook jij. En me dunkt dat je met ruim 3000 posts op je naam intussen wel zou moeten weten hoe het hier in elkaar steekt. Bovendien, een opmerking als bovenstaande getuigt helemaal niet van enige zin om je aan de regels te houden. Als je een afbeelding wil laten zien in je post zorg je dat die niet meer dan 500 pixels breed is. Ben je te lui om te resizen of te croppen dan moet je het maar met een link doen. Easy as is. Verder is het niet de eerste keer dat er waarschuwingen jouw kant op gaan, en gewaarschuwde mensen tellen voor twee. Carpento
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| JALCD Help !!! | modder.exe | Elektronica Junkies | 1 | 23-04-2005 22:10 |
| Externe news/forum tracker plugin voor Jalcd / LCDsmartie | War Lord | Software Junkies | 11 | 25-01-2004 10:56 |
| Sensors | wick3d | Software Junkies | 2 | 3-09-2003 22:22 |
| Smilies doen nogsteeds moeilijk. | Freakazoid | CaseJunkies Support en Feedback | 28 | 17-08-2003 11:57 |
| Zelf AGP riser maken. Moeilijk? | Freakazoid | Elektronica Junkies | 20 | 18-07-2003 22:47 |