| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Ik heb hier een Traveler Slimline X5 die ik op me computer wil aansluiten. Geen probleem dacht ik, geen drivers voor nodig, XP zou hem gewoon moeten herkennen. Niet dus. Ik krijg de volgende melding als ik hem aansluit/aanzet. Code: "Een van de op de computer aangesloten USB-apparaten werkt niet goed. Het is onbekend welk apparaat. Klik op dit bericht voor hulp bij het oplossen van dit probleem." Als ik op die melding klik krijg ik een venster met 8x "onbekend apparaat" aan de (interne) usb-hub te zien waarvan er één vet gedrukt is, dat lijkt me de camera. Daar zie ik dit bij: Code: "Er zijn geen stuurprogramma's voor dit apparaat geïnstalleerd. Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser te starten, als u problemen hebt met dit apparaat." Nu zit ik dus nogsteeds met die melding en ik wil wel graag m'n foto's kunnen bekijken op deze pc. Op een andere 98 pc wordt ie wel herkend (na het instaleren van de driver voor 95/98) dus het is geen groot probleem, maar wel een klein probleem. Iemand misschien een idee waardoor dit zou kunnen komen, en misschien ook een oplossing? Iig alvast bedankt! --- Gigabyte P4 Titan GA-8KNXP/GA-8IK1100 Win XP SP2 (Verdere specs niet nodig denk ik?)
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Zit er iets van een memory kaartje in je digicam? Dan kan je ook met een cardreader je pics van je camera afhalen.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| Al geprobeerd op een andere pc met xp erop? Nieuwste firmware erop zetten misschien helpt dat? http://www.traveler-service.com/fron....php?idcat=132
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Zit een memory kaart in jah, zal wel een cardreader aanschaffen als het niet op te lossen valt. Andere XP pc zal ik ook proberen als ik er weer de kans voor heb, nog niet gedaan dus. Firmware zal ik ook naar kijken. Bedankt! ![]()
| | |
| | #5 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Doen andere USB-apparaten het wel goed? Aangezien je 8 keer 'Onbekend apparaat' in de lijst hebt?
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: plattelandse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Uhm.. ff denken wat ik dan allemaal op de usb heb. M'n tobo/muis, andere digicam, printer, dat was het volgens mij... Die doen het allemaal wel, weet alleen niet of die dan op dezelfde poort/hub zitten? Zitten wel allemaal achterin de computer, maar heb ook extra usb poorten achterin, maar dat zit toch gewoon weer met stekkertje op moederbord?
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| S-ata HD wordt niet herkend ; Please Check Device | R@mon | Hardware Junkies | 12 | 10-05-2007 14:33 |
| Hardeschijf wordt als extern hardware apparaat | Don Zalmrol | Hardware Junkies | 13 | 13-03-2007 15:57 |
| HD Wordt niet herkend | brantje | Hardware Junkies | 4 | 21-01-2005 16:59 |
| Back-up maken lukt niet op "hoge speed" | Willy | Hardware Junkies | 6 | 4-12-2003 22:36 |