| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Welk programma is het beste te gebruiken om in 3d een ontwerp van casemods te maken? Zelf heb ik nu SketchUp geprobeerd en dat vind ik een heel fout programma hiervoor, aangezien hij alles snapt naar de corners en nergens maten staan.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Het is voor een gedeelte ook afhankelijk van wat je zelf prettig vind werken. Zelf vind ik Autocad bijvoorbeeld een super programma, maar het begin is lastig om alle functies te leren kennen. Maar als je het eenmaal kan, dan is het vrij simpel om in 3d je case te maken.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Het nadeel aan milkshape en sketchup is dus dat je geen maten heb. Ik wil de tekening die ik maak gebruiken voor de maten, zodat ik m'n custom datasserver case zonder al te veel moeite van de tekening kan opbouwen. Weet iemand een programma dat dit wel kan? Autocad kan mijn pa heel rete goed maar hij kan geen 3d ![]() solidworks lijkt mij perfect maar dat kan niemand in mijn familie, dat is misschien wel de best optie maar ook de meest tijdrovende. Dus als het even kan wil ik graag een programmaatje waar ik mee: - in kubussen / andere lichamen kan tekenen zonder al te veel moeite - een hele berg maten zie. Wie weet nog wat?
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| AutoCAD :P Maar da's wel erg duur en ook vrij lastig om te leren..
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Citaat:
Waar heb je je mobo eigenlijk vandaan?
__________________ www.defecto.nl | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| http://scc.jazzle.co.uk/ Kan je rechtstreeks importeren, daarom is deze tool echt een aanrader voor dergelijke schetsen.
| | |
| | #11 (permalink) |
| Dat bakkie is een P2 300mhz, 128MB ram. Kan ik daar dan 2TB aan hdd's in hangen achter een of andere dikke raidcontroller of gaat dat niet lukken? Hoeft alleen maar FTP te serven.
| | |
| | #13 (permalink) |
| Jah ik zwabber een beetje van et pad af. Vraag et nog wel ff in mn [CiP] /edit Dan moettie nog wel los zijn. <center> </center>Die kan m weer ff los gooien?
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Beter brand programma gezocht. | Don Zalmrol | Software Junkies | 16 | 2-06-2006 22:27 |
| Casemods gezocht!! | blieblie | Casemod Junkies | 23 | 30-12-2004 23:15 |
| Gezocht: KDE FTP Programma | eXistenZ | Software Junkies | 5 | 13-10-2004 07:46 |
| 3d programma gezocht | Ice T | Software Junkies | 13 | 12-10-2003 14:13 |
| visualisatie programma gezocht | QuincMan | Software Junkies | 5 | 1-08-2003 14:46 |