| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 april 2004 Locatie: http://localhost
| Hey, Ik begin langzamerhand gek te worden van die verkeerde temps. Heb geen idee hoeveel sensoren op mijn mb zitten. Asus k8n-e Deluxe Bios van 10-04-04 Kan het door de bios komen die verkeerde temps? Want als ik een programma opstard slaat hij al meteen alarm :|. Greetz brantje
__________________ Modden is niet meer wat het geweest is.... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Het is wel handig om te vermelden wat voor programma je gebruikt. :/ Bij mij weten zijn de BIOS temperaturen altijd de temperaturen die je het meest kan vertrouwen. Probeer anders verschillende programma's die temperaturen uit kunnen lezen. Deze kun je vinden in de Download Junkies. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Als je een progje direct alarm slaat kan het ook zijn dat je het niet goed hebt geconfrugeerd, stel het eens juist in en probeer het dan nog eens. Wat van temps zegt hij in de bios, welke cooling etc etc. iets meer info zou wel handig zijn.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Klok verkeerd!!! | Woezie | CaseJunkies Support en Feedback | 0 | 13-07-2005 00:24 |
| datum verkeerd | oObreezerOo | Events Junkies | 1 | 1-02-2005 16:37 |
| Verkeerd geheugen? | Ragon | Hardware Junkies | 6 | 13-08-2004 16:50 |
| VGA in bios verkeerd | Mr. Neo | Cooling & OC Junkies | 6 | 21-05-2003 16:22 |