Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Software Junkies
Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 8-07-2005, 16:18   #1 (permalink)

Standaard Bryce en andere 3-D imaging programma's

Hallo andere Junks,

Ik zou graag zelf eens aan de slag gaan met een 3-D imaging programma (Ik heb Bryce 5.5), maar ik snap het programma niet echt. Ik heb al via Google gezocht, maar ik vind geen sites waar dit een beetje fatsoenlijk word uitgelegd. Kunnen jullie me misschien helpen aan een ander makkelijk programma of aan iets wat begrijpelijk is voor een beginner in dit programma?

MvG,

Flupke
flupke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13-08-2005, 19:05   #2 (permalink)

Standaard

Als je alleen landschappen wil maken is Bryce goed, wil je 3d moddellen gaan maken, dan is een ander 3d programma aan te raden:
  • blender (gratis)
  • 3ds max (30 dagen probeer versie)
  • maya (is geloof ik ook een probeerversie van, maar met watermark in de renders).
  • softimage|xsi (zal ook wel een demo van zijn)
  • en nog een paar die ik nu niet ff weet op te noemen
Ik zelf ben begonnen met blender wat een goede introductie in 3d voor me was. Nu werk ik met 3ds max 6 en ben erg tevreden. Ik heb maya ook geprobeert maar ik zelf vondt dat toch wat ingewikkeld (anders) in elkaar zitten.
Mijn tip: download de probeerversies en doe een paar van de tutorials die er bij zitten Die leggen de beginselen (vrij) goed uit. Daarna kan je altijd nog tutorials op internet zoeken of op fora vragen stellen die daar voor bedoeld zijn. Bijv: www.maxforums.org, www.highend3d.com, http://www.cgtalk.com

Veel succes!
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Programma's terughalen na herinstalatie op andere hd modder.exe Software Junkies 9 12-03-2006 17:12
Dremel sponsor van verscheidene discovery programma's ? Xghost Area 1337 2 27-07-2005 18:01
Revoltec Bubble Light zonder programma's Donut Elektronica Junkies 5 8-07-2004 18:08
[3D Imaging] - Wie kan iets simpels maken SilentSniper Software Junkies 15 8-11-2003 10:21
welke programma's ? 3D designen Lampje Software Junkies 8 19-08-2003 20:07

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.