| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 september 2004 Locatie: Born
| Hallo andere Junks, Ik zou graag zelf eens aan de slag gaan met een 3-D imaging programma (Ik heb Bryce 5.5), maar ik snap het programma niet echt. Ik heb al via Google gezocht, maar ik vind geen sites waar dit een beetje fatsoenlijk word uitgelegd. Kunnen jullie me misschien helpen aan een ander makkelijk programma of aan iets wat begrijpelijk is voor een beginner in dit programma? MvG, Flupke |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 augustus 2005 Locatie: Delft
| Als je alleen landschappen wil maken is Bryce goed, wil je 3d moddellen gaan maken, dan is een ander 3d programma aan te raden:
Mijn tip: download de probeerversies en doe een paar van de tutorials die er bij zitten Die leggen de beginselen (vrij) goed uit. Daarna kan je altijd nog tutorials op internet zoeken of op fora vragen stellen die daar voor bedoeld zijn. Bijv: www.maxforums.org, www.highend3d.com, http://www.cgtalk.com Veel succes!
__________________ -AAJG.NL- |
| | |
|
| « XPY
|
virtual memory omhoog? » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Programma's terughalen na herinstalatie op andere hd | modder.exe | Software Junkies | 9 | 12-03-2006 17:12 |
| Dremel sponsor van verscheidene discovery programma's ? | Xghost | Area 1337 | 2 | 27-07-2005 18:01 |
| Revoltec Bubble Light zonder programma's | Donut | Elektronica Junkies | 5 | 8-07-2004 18:08 |
| [3D Imaging] - Wie kan iets simpels maken | SilentSniper | Software Junkies | 15 | 8-11-2003 10:21 |
| welke programma's ? 3D designen | Lampje | Software Junkies | 8 | 19-08-2003 20:07 |