| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 mei 2004
| Ik heb in mijn pc'tje een ATi 9800 pro AIW hangen. Om volledig gebruik te maken van al die extra opties moet je dus naast de normale driver ook de Multi Media Center installeren. Gisteren heb ik van de site van ATi de nieuwste driver ervan gedownload. Voorheen had ik wegens luiheid ze nog niet geïnstalleerd nadat ik de pc geformateerd had. Ze hebben werkend op me pc gestaan, maar dat was bijna een jaar geleden alweer. Na het installeren krijg ik een aantal dingen te zien die niet horen. Eerst de PC specs: Shuttle SN85G4 V1 Mobo: FN85 AMD 64 3200 + Kinston PC2700 512 mb Creative Sounblaster 4 platinum ATi 9800 pro AIW Als ik bij de configuratie een software test doe, dan heb ik geen CPU , geen geluidskaart, er ook geen RAM. Ik heb van de ATI site gewoon de nieuwste drivers gehaald, op één na. Die is voor de DVD Player, maar heeft een CD authentication nodig. De CD met drivers heb ik er in zitten, maar volgens dat ding is dat niet goed. Alle opties bij de Multi Media Center werken op de TV na, volgens dat ding heb ik weer niet de juiste drivers geinstalleerd. En dan de laatste bug. Windows zegt nu elke keer, Nieuwe hardeware gevonden, soort hardware, onbekend. Als ik hem laat zoeken vind hij niks, en op het einde kan ik wel zien dat het te maken heeft met de videokaart. Voorheen heb ik dit ook gehad, maar nadat ik de drivers opnieuw installeerde werkte hij weer normaal. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
__________________ n00bie |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Met oudere drivers heb ik hem inmiddels zover dat hij me CPU, geluidskaart en geheugen herkent, nu mist hij alleen software die ik niet kan vinden(Capture Driver) [EDIT] Na een paar uur lang kloten heb ik nu alles aan de praat behalve de TV, waarvoor ik de capture driver nodig heb. Maar welke versie ik ook installeer, het werkt allemaal niet. En die TV mode is nou juist het enige wat ik nodig heb ![]()
| | |
| | #3 (permalink) |
| _o_ It's alive _o_ Dood aan de ATi Catalyst drivers. Omega werkt stukken beter. Heb nu alles werkend zonder ook maar 1 probleem nadat ik Omega geinstalleerd had, moest alleen de framerat weer op 60 hz zetten. Er mag hier dus een slotje op.
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Citaat:
![]()
__________________ Those were the times... | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |