| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| <center> </center>NERO staat voor Neuro Evolving Robotic Operatives, oftewel robots die evolueren. M.a.w, de robots in het spel hebben een AI die zichzelf steeds slimmer maakt. Het spel in het kort: Stel je hebt 10 robots, en 100 meter verderop een enemy neergezet. Dan weten de robots van niks, en zullen ronddwalen. Eentje komt in de buurt van de enemy en die krijgt daarvoor punten. (Je kan ze daarvoor belonen of straffen) Na 30 seconden respawnen alle robots, en degene die de meeste punten hebben (Degene die dus naar de enemy liepen) worden gekopieerd over de slechtste 5 ofzo robots. Die doen dan het zelfde, en zo krijg je dus na een paar minuten een groepje robots dat constant naar de enemy loopt. Dit hebben ze zichzelf dus aangeleerd, alleen omdat jij heb ingesteld dat er een beloning is als de robots in de buurt van de enemy lopen. Zelf heb ik reeds een groepje robots dat het zichzelf aangeleerd hebben hun weg te vinden door een klein doolhofje, die ik naar keuze kan aanpassen. Het spel is hier te downloaden.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik denk dat dit ook geen spel is voor hardcore gamers, maar voor mensen die geïnteresseerd zijn in AI en robotics enzo.. ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Game pc | Case... | Hardware Junkies | 12 | 8-04-2007 15:39 |
| [CiP] Nero & Bianco [Casebuild] | geek-style joris | Casemod Project Logs | 2 | 5-11-2006 10:11 |
| Lag in game | snake526 | Hardware Junkies | 19 | 19-06-2006 09:10 |
| Nero Burner fout! | modder.exe | Software Junkies | 9 | 9-05-2006 10:32 |
| CRC error met Nero 7 | Don Zalmrol | Software Junkies | 6 | 14-01-2006 11:31 |