Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Software Junkies
Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 24-06-2005, 21:01   #1 (permalink)

Standaard [GAME] Battlefield 2

Hier een topic voor dit vette spel. Ik ben nu net begonnen en het draait re-de-lijk goed. Wel een gigantisch gaaf spel, hier gaan nog vele uurtjes inzitten! :P
Oud 24-06-2005, 21:58   #2 (permalink)

Standaard

/Me is nu al aan et lachen als ie denkt aan wat voor reply Widow hier neer gaat zetten

Ik vind et een erg goed spel, niet zo goed als DC alleen... Gameplay is puur minder, graphics zijn wel erg goed. beetje etg stoffig alleen bij bepaalde maps, je ziet bijna niks meer

Rich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-06-2005, 08:22   #3 (permalink)

Standaard

Ik heb alles op low dan kan ik het nog spelen .
Nieuwe VGA komt er aan
Oud 25-06-2005, 12:20   #4 (permalink)

Masterslave's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rich
/Me is nu al aan et lachen als ie denkt aan wat voor reply Widow hier neer gaat zetten ]
Hehe, ik heb widow hier ook al over gesproken, weet precies wat je bedoeld.
Ik heb de demo gespeeld, ik vind het opzich wel een leuke game, ik ben zelf meer van de deathmatch kant maar ja.
Dat pickup requesten enzo vind ik alleen niet erg handig werken.
Oud 25-06-2005, 13:17   #5 (permalink)

Standaard

Ik ga deze game dadelijk ook kopen.
Het lijkt me echt een goed spel.
Ook ik heb een ander vga kaartje aangeschaft omdat ik al zeker wist dat mijn vorige kaart het spel niet zou draaien.
Zijn er mischien hier al mensen die weten hoe het spel draait in combinatie met een 6600gt.
Oud 25-06-2005, 15:19   #6 (permalink)

mir4dor's schermafbeelding

Standaard

Ik begin langzaam maar zeker te wennen aan het spel, ik heb iig geen spijt dat ik het gekocht heb !
Het is even wennen wat het zicht betreft idd, ik kan soms maar moeilijk de vijand onderscheiden.
De graphics zijn rete-strak als je het mij vraagt, als je bv met een heli over een boom hovert dan zie je de takken heen en weer zwaaien en de blaadjes worden ervan losgerukt

Misschien is het zinvol om hier gelijk je specs te plaatsen, zo kunnen aspirant kopers van het spel gelijk zien of het op hun eigen systeem draait of miss niet ...

Mijn specs:

A7N8X-E De Luxe
XP 2600+
1GB RAM dualchannel
Asus 9800XT
Alles op standaard dus niks geOCed

Tot slot hoop ik dat er snel een patch uitkomt, er zijn toch al een aantal bugs bekend
Ook hoop ik dat er snel een CaptureTheFlag mod uitkomt omdat dit een nieuwe demensie toevoegt aan het spel (beetje vaag dat de mensen van EA daar schijnbaar blind voor zijn geweest ) teamplay is nml al redelijk goed geregeld imo....
mir4dor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-06-2005, 15:47   #7 (permalink)

Standaard

Gheh, hier is mijn reactie dan.
Wat me meteen al opvalt is dat ik geen FPS van Fraps kan zien. Niet dat het superveel boeit, maar het is toch wel prettig om te weten. Ik draai iig alles op high met de volgende specs:

-A8V deluse
-3000+ 64-bit
-512MB DDR DC
-HIS X800 pro

Wat ik jammer vind van de singleplayer modus is dat de AI niet goed kijkt waar je loopt. Bij het begin loop je weg bij je basis, en soms word overreden door een tank oid die niet goed uitkijkt waar je loopt. Bij DC probeerde die tank nog om je heen te rijden, maar hier ben je meteen dood als een tank je aanraakt.

Wat wel een groot pluspunt is, is dat de AI wat doet met de request die je vraagt. Als je zegt dat je ammo nodig hebt, dan komt er ook iemand. Daarmee kom ik ook bij een erg groot nadeel: dingen zeggen. Vroeger deed je F2 F1 en dan requeste je een pickup, dat stond dan bovenin je scherm. Nu moet je Q indrukken, dan komt er midden op je scherm een menuutje zodat je niet meer kan schieten of zien wat er gebeurt, en dan moet je met je muis aanwijzen wat je wilt. Dat duurt echt 5x zo lang als bij het oude DC/BF systeem. Je kan het allemaal wel via teamspeak doen, maar als je online gamed dan weet je niet wie er allemaal een mic heeft etc.

Dan het multiplayen. Dat is helemaal ernstig met lame dingen als artillery. De meeste commanders sturen een lading bommen naar een plek toe zodra er een camp word overgenomen. Dan heb ik echt iets van waar is de gameplay, kom hier met je M16 en laat zien dat je kan vechten met dat ding in plaats van veiling 10 kilometer verderop artillery af te schieten.

Daarnaast reageert de game in het menu ook erg houterig en langzaam. Als ik video settings aanpas, moet ie elke keer tijdens het laden van een spel shaders aanpassen of iets dergelijks. Ook als je na het opvragen van servers filters gaat toepassen, duurt het een eeuw voordat de game weer reageert. Ik hoop dus dat er soon een patch uitkomt dat ik wél op een normale manier in het menu kan rondzwerven, want dit vind ik niet erg prettig.
[15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes
[15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox
[15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_-
the widow maker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-06-2005, 16:30   #8 (permalink)

Standaard

Athlon mobile @ 2500 mhz
1024 MB dual channel
XFX 6800 LE @ GT+ speeds

Loopt perfect op : 1024*768 alles op high
Rich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-06-2005, 16:36   #9 (permalink)

mir4dor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
the widow maker: Wat me meteen al opvalt is dat ik geen FPS van Fraps kan zien.
Vaag, hier heb ik er geen last van, Fraps draait normaal.

Verder: die commands/requests met "Q" is idd nogal lastig... ik hoop dat de eerste patch misschien weer de F-toetsen gebruikt.

Wat de artillery betreft: je word wel van te voren gewaarschuwd, het is dan zaak om je uit de voeten te maken en ergens veilig te gaan liggen tot het voorbij is.... Wat me opvalt is dat als ik in een huisje met een rieten dak zit ik wel gedood wordt door artillery en als ik in een of ander gebouw met beton zit of in een bunker dan overleef ik, althans: dat is m'n eerste impressie:

Citaat:
The new material penetration feature measures weapons’ ability to fire through barriers based on their composition ...
Maw: het maakt dus uit of je je verschuilt achter een "golf-plaat" wand of achter een betonnen muur onder vijandelijk vuur ...

Verder is de squad optie echt geweldig: ik vind het leuker en meer dynamisch om in een team te werken ipv alleen over het slagveld te banjeren !

Meestal speel ik op de server waar m'n broers ook actief zijn: connect to IP >>> 193.117.99.136 meet ya there ?
mir4dor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26-06-2005, 15:15   #10 (permalink)

Standaard

Ik heb even een vraag: Hoe kan je ( in de dem artillery afvuren. Ik weet wel waar dat apparaat staat. Maar niet hoe ik hem moet gebruiken.
Xghost is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26-06-2005, 16:17   #11 (permalink)

Standaard

Op caps drukken, dan zie je links Commander staan, klik dan op Apply. Na 10 seconden in de SP krijg je te horen dat de PC er mee accoord gaat, en dat je op page-up moet drukken. Dan hoor je iets van Welcome commander. Daarna druk je op Caps, en dan zie je UAV, Scan, artillery en nog iets staan. Wacht tot Scan en Artillery vol staan. Dan druk je op Scan, en dan zie je rode punten waar de vijand zit. Vervolgens richt je je artillery op dat rode punt en dan is het hopen dat je iemand fragt.
[15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes
[15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox
[15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_-
the widow maker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26-06-2005, 20:06   #12 (permalink)

Standaard

Hoop hem morgen binnen te krijgen Dat word weer alles opslot doen en eten en drinken voor 3 weken inslaan
Oud 26-06-2005, 22:10   #13 (permalink)

Standaard

Mensen die nog een serieuze clan zoeken:

www.umg-clan.tk
Oud 26-06-2005, 23:24   #14 (permalink)

Standaard

Ik speel 'm nu op een Athlon XP2800+ AIW 9700 Pro met 512 mb geheugen en dat wil niet helemaal lekker. Morgen weer even 512 mb erbij en kijken of ik 'm dan mooier aan het draaien krijg. De details zijn wel super. Ik heb pas een uurtje liggen spelen, maar na een kleine grafische teleurstelling van GTA SA (voor mij althans) kwijl ik hierbij wel weer lekker weg.
Strakke-Wappie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27-06-2005, 10:31   #15 (permalink)

Standaard

Ik draai op een 2600+ @ 2,1 Ghz, 1024 RAM en een Radeon 9600 Pro. Ik heb alles op medium staan (ik maak me geen illusies) en het enige probleem wat ik heb, is dat het laden wat lang duurt. Voor de rest draait ie lekker hoor.
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Game pc Case... Hardware Junkies 12 8-04-2007 16:39
Lag in game snake526 Hardware Junkies 19 19-06-2006 10:10
[Game] NERO eXistenZ Software Junkies 5 4-07-2005 17:51
cj game: animaties tongue_of_colicab Area 1337 34 27-02-2004 15:17
Battlefield 1942 demo Nike Software Junkies 27 13-11-2003 00:47

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.