| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 april 2004
| Weet iemand of er verschil is tussen de US en de Nederlandse versie? Of kan je bij de installatie een taal kiezen? Ik zit op het moment in New York ( )en kan hem dus zo meenemen.
__________________ Build a man a fire and he is warm for the night....set a man on fire and he is warm for the rest of his life. |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Geen idee of er verschil tussen zit, maar zet je taalsetting in het begin van het spel wel op Engels. Anders krijg je dingen als "We zijn de situatie meester" en "$user heeft het loodje gelegt". Terwijl ik liever alles in het engels heb. BTW ik kreeg van mirador net een gave link, namelijk deze: http://jrm.cc/bf2stats/?pid=SSlaytanic Daar kan je dus de player stats op zien. Als iedereen zijn account ff opzoekt en het hier post dan kunnen we elkaar een beetje volgen . Mijn account vind je hier:http://jrm.cc/bf2stats/player.php?pid=44404827
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| http://jrm.cc/bf2stats/player.php?pid=mir4dor Dit zijn mijn stats sofar ... Ik moet het echt van een goed moment hebben: de ene avond knal ik de sterren van de hemel terwijl ik de andere avond nog geen olifant raak (gelukkig zitten die ook niet in het spel ... )Wat TWM zegt is waar: ik had eerst Ned. geintalled maar dat was dus echt n00b-modus ... "heeft 't loodje gelegd ..." nou vraag ik je ![]() |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| http://jrm.cc/bf2stats/player.php?pid=44633682 Ik loop nog een beetje (erg ver) achter. Toch maar wat meer op ranked servers gaan spelen... ![]()
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 april 2004
| Bedankt voor de reactie, even voor de duidelijkheid: Als je online zit dan zijn die berichtjes (chatmessages etc.) in het Engels als je de taalinstellingen op engels zet?
__________________ Build a man a fire and he is warm for the night....set a man on fire and he is warm for the rest of his life. |
| | |
| | #36 (permalink) |
| De chatmessages zijn in de taal van de verzender, maar dingen als "dat je doodgaat doordat je van een gebouw afspringt, zijn in het Engels "$user is no more" en in het nederlands "$user heeft het loodje gelegt" . Dus ik zou em inderdaad op engels zetten.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 september 2003 Locatie: deurne
| Ik speel het op dit moment op medium omdat mijn geheugen te weinig is. Binnenkort maar een keertje denks 512mb erbij halen. Rest van mijn systeem is. -Intel Celeron 2.66Ghz -512 mb pc3200 -Aopen 6600gt Als ik me vakantie geld binnenheb een amd 64 halen want celeron word ik ook niet echt happy van :/ Maar ben al goed verslaafd aan Battlefield ![]()
__________________ Sig verwijderd, niet conform geldende afspraken! |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Battlefield 2 Reinstall Advice: If you installed the Battlefield 2 1.01 patch released last week you will want to reinstall the game to avoid a memory leak introduced by the patch. The team is working on a hotfix at the moment but recommend you reinstall BF2 in the mean time. You will not lose any medals or your ranking. HOTFIX for Battlefield 2 v1.01 Coming Soon First off, a HUGE thanks to all of you who emailed me in regards to the memory leak found in the update we released earlier this week (v1.01). Your emails found their way to our production team and they’re in the process of evaluating what needs to be done in order to get this fixed. In the meantime, and since the 1.01 update is causing memory leakage on some systems, we recommend that you reinstall the game and NOT the v1.01 update we released earlier this week. Ohwkee...
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Het valt me trouwens op hoe makkelijk het is om te pwnen met de bommenfunctie van het vliegtuig. Druk tijdens een vlucht op 2 en dan selecteer je je bommen. Ik kan er vrij slecht mee mikken, maar wat leuker is, is dat alle voertuigen van de vijand een vierkantje om komen te staan (friendly voertuigen hebben een hokje met kruisje erin). Maar ook krijg je dan de TOW's en IGLA's en andere ground defense rommel te zien! Zit er dus iemand op, ff aimen, schieten, dood. Terwijl de vijand jou misschien nooit heeft gezien En dan die reacties op de chat; lamer, you could never have seen me! cheater! leave! leave right now, before the admin bans you!!111oneoneone ....
| | |
| | #43 (permalink) |
| Woei, weer een tip uit widows keuken. Als je achter een vliegtuig zit, dan kan je van die raketten afschieten, maar in het andere vliegtuig hoort de piloot dat er op hem gelockt word. Als je nou voordat je achter dat vliegtuig zit op 2 drukt, dan schakel je over op bombarderen.Daarna schiet je het vliegtuig neer met primary fire. De piloot krijgt geen aim-geluidje omdat je geen raketten gebruikt, maar als je snel bent kan je zo het hele vliegtuig neerhalen zonder dat de piloot je doorhad.
| | |
| | #44 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Mmm, goede tip maar dan moet je wel kunnen spelen :/ Gisteren en de avond ervoor hadden ze bij dat EA weer eens problemen De servers waren gehacked en zo kon het gebeuren dat 10.000enden spelers konden spelen met alle wapens unlocked ! Om de boel weer recht te trekken vertellen ze een mooi verhaaltje (official site) maar voorlopig waren ze bezig om de boel recht te trekken en kon er een groot deel van gisteravond niet gespeeld worden ! Sorry maar ik vind 't een schande voor zo'n bedrijf ! (gehacked, servers down ...lol ) maarja: ik heb het spel toch al gekocht he ? Ik hoop van harte dat er snel goede patches en/of mods uitkomen want het spel opzich is werkelijk heftig te noemen, ik begin het toch steeds meer te spelen en ontdek de vele mogelijkheden die het spel bied ... EA: doe er wat aan !! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Game pc | Case... | Hardware Junkies | 12 | 8-04-2007 16:39 |
| Lag in game | snake526 | Hardware Junkies | 19 | 19-06-2006 10:10 |
| [Game] NERO | eXistenZ | Software Junkies | 5 | 4-07-2005 17:51 |
| cj game: animaties | tongue_of_colicab | Area 1337 | 34 | 27-02-2004 15:17 |
| Battlefield 1942 demo | Nike | Software Junkies | 27 | 13-11-2003 00:47 |