| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Vragen over download progjes (dus illegale software) worden hier niet echt gewardeerd als ik me niet vergis... Ik zou zeggen test het eens uit.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Je kan prima legale dingen downloaden via Torrents, p2p of nieuwsgroepen. Zoals Linux. Dat is gewoon legaal. Het snelste en volgens mij ook het veiligste (Repairblocks) is toch wel als je van nieuwsgroepen download. Neem eens een kijkje op www.binaries4all.nl
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Citaat:
De downloadprogramma's an sich zijn niet illegaal, en ze hoeven niet per definitie gebruikt te worden voor illegale zaken. Dit topic is wat mij betreft toegestaan, zolang er inderdaad maar geen illegale zaken besproken worden. Wat dat betreft gelden hier gewoon de regels die in de Software Junkies Policy staan. Overtreding hiervan zal dus ook volgens dezelfde policy bestraft worden. Dit topic blijft gewoon open, wij houden een oogje in het zeil en mocht het misgaan dan is het voor de junkies die de policy gelezen hebben geen verrassing wat er gaat gebeuren... Wees gewaarschuwd ![]()
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Ik heb goede ervaringen met Direct Connect, misschien wel bekend bij mede junks, als ik download, wordt de volledige bandbreedte benut, hier een linkje
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| De snelheid van een download hangt niet zozeer af van het programma, maar van de server, of als het gedistribueerde downloads zijn (van meerdere mensen een klein stukje) ligt het aan het aantal mensen dat een bestand deelt (en uiteraard de bandbreedte van die mensen)
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: plattelandse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Inderdaad. En juist bij nieuwsgroepen heb je een directe verbinding naar de nieuwsserver van je ISP en gaat het dus gegarandeerd snel Bij Direct Connect is dit niet altijd gegarandeerd, aangezien je nog steeds afhankelijk bent van anderen.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| downloaden | rzenith | Software Junkies | 7 | 5-01-2008 03:11 |
| Hoe sta jij tegenover (illegaal) downloaden? | Jamba | Area 1337 | 43 | 18-09-2007 15:45 |
| I/O voor LCD? Waar te downloaden | brantje | Software Junkies | 6 | 30-10-2004 14:59 |
| Probleem bij het downloaden van FTP server | N34X | Software Junkies | 4 | 8-02-2004 18:44 |
| [downloaden] 5.54 MB in 1 seconden | Masterslave | Area 1337 | 5 | 16-09-2003 14:15 |