| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2004 Locatie: Nijmegen
| Hey lui, Ik ga binnekort eindelijk mijn Raid-0 instaleren, ik heb alleen nog een vraag. Ik heb één 120gig 8MBCache 7200rmp S-ATA schijf, en nog één 160 S-ATA schijf waarvan ik verder de specs niet van weet. Ik vroeg me af of dit (naast een 40gig ruimte verlies) nog andere problemen zou gaan opleveren. En heeft iemand verder nog iets van tips oid? Ik weet dat ik een hoop moet gaan backuppen, dus dat hoef je me niet meer te vertellen Maar anders nog iets?Bedankt, ~Sph
__________________ SaphuA |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik ben toevallig bezig met een verslag voor school over onder andere RAID, en ik kan je vertellen dat dit inderdaad gaat werken als 2 x 120 GB. Tips zijn er niet echt, je moet gewoon zorgen dat je je data ergens kwijt kan (zorg dat je alle overbodige rommel verwijdert, des te sneller gaat het kopiëren) daarna in het BIOS van je RAID-controller een RAID 0-array aanmaken, Windows installeren (zorg dat je de drivers voor je controller bij de hand hebt!!) en dan alle data weer terug zetten.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Citaat:
![]()
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| 2 HDD's met OS | sTix | Hardware Junkies | 18 | 3-02-2005 17:47 |
| Drives als hdd's weergegeven. | defecto | Software Junkies | 15 | 12-11-2004 17:13 |
| HDD bracket voor 3 hdd's | Fleppuhstein | Hardware Junkies | 4 | 21-07-2004 23:52 |
| HDD's op Ultra DMA Mode 2 ipv 5 | SyaT | Hardware Junkies | 6 | 22-05-2004 16:06 |
| OC van verschillende AMD XP's | Youri_HL | Cooling & OC Junkies | 6 | 12-04-2004 22:59 |