| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 januari 2005 Locatie: helmond
| Ik zit nu al een tijd met hetzelfde probleem en dat is dat msn messenger 7.0 alle bestanden die iemand naar mij toestuurd blokkeerd. Het volgende heb ik al uitgeprobeerd: - Antivirus uit - Firewall uit - In het beveiligingscentrum van windows firewall, msn toevoegen bij de uitzonderingen Ik weet me nu echt geen raad meer, dus als jullie nog iets weten wat ik kan doen hoor ik het graag. ik heb even een screen gemaakt: ![]() Alvast bedankt. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| Lig aan msn. Je kan wel de extensie veranderen naar 1 die hij wel pakt ![]()
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| D'r zijn ook patches die deze onzin uit MSN Messenger slopen.. ik heb ook al een aantal keer gehad dat iemand mij een MP3-bestand stuurde en dat Messenger op het geniale idee kwam, als ik het bestand wilde openen door in het MSN-venster er op te klikken, om het bestand maar gewoon te verwijderen zonder verder te vragen ofzo :/
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 15 januari 2005 Locatie: helmond
| Citaat:
bedankt !ik kan nu weer alle bestanden ontvangen. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Probleem met WMV bestanden | GBCHEATER | Software Junkies | 4 | 3-11-2006 06:58 |
| Verwijderde bestanden terughalen. | Don Zalmrol | Software Junkies | 2 | 1-06-2006 23:30 |
| Grote bestanden op DVD branden | Raged | Hardware Junkies | 2 | 3-03-2006 15:23 |
| Bestanden terug krijgen | Trucker | Software Junkies | 1 | 4-01-2006 11:55 |
| Batch bestanden | Fleppuhstein | Software Junkies | 3 | 27-11-2003 18:54 |