| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: Roden, Drenthe
| Naar aanleiding van de uitnodiging van Hermanator dit topic. In dit topic kun je vragen stellen over producten etc, algemene vragen graag via de mail. Requests voor het toevoegen van producten VIA DE MAIL, en voorzien van duidelijke informatie aangezien sommige producten niet met alleen een bestelnummer te vinden zijn via de zoekfunctie. Updates met nieuws etc kun je hier ook vinden. De IA wordt gehouden op Laupro, waarvoor we Laurens dankbaar moeten zijn : www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=224
__________________ Zeg gaan we nou nog neuken, of moet je nog 3 BrEeZaH's voor ik je het bed in krijg? |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Amsterdam
| Ze verkopen niet toevallig van die lasertermometertjes he? Dat je zoon apparaatje ergens op richt en dat ie daar dan de temp van geeft? Ik kon em nie vinden bij pollin, maarja mijn duits is niet 300%
__________________ 31173-1 |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #6 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: zelzate, belgica
| Citaat:
![]()
__________________ pcatom.be | ||
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
Ik geloof ook niet dat ze deze bij conrad hebben, maar ik heb wel een keer zo'n ding in een catalogus gezien. Zodra ik wat weet hoor je het!
__________________ Zeg gaan we nou nog neuken, of moet je nog 3 BrEeZaH's voor ik je het bed in krijg? | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 februari 2003 Locatie: emmen
| k heb ook nog zon isa dinges op m`n p3 mobo zitte :P
__________________ m`n site is bijna af met forum :-) www.casenerds.cjb.net mep mee http://www.noobers.com/meppen.php?id=4604 nieuwe casemod 35% |
| | |
| | #10 (permalink) | |||
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |||
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 september 2003 Locatie: Amstelveen
| Ik heb nogal wat zooi besteld, voor mezelf, en ook voor Squid. Maar nu weet ik niet of het nog wel onder de vijf kilo blijft, ik denk het niet eigenlijk. Linkje naar wat ik besteld heb Kan iemand mij ff zeggen wat hij ervan denkt? |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 januari 2003 Locatie: Schiedam
| Plastic ledhouders heb ik idd ook zat. Probleem is echter dat ik een hele zooi leds uit de mega led IA heb en deze een breder randje hebben waardoor ze niet in plastic ledhouders passen >/ Nu heb ik ooit een perfect rubberen ledhoudertje gekocht ergens... Weet alleen niet meer waar en heb er maar 1 ![]() |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Citaat:
conrad daarintegen verkoopt voor 3 en voor 5mm van die mooi rubbereren dingetjes. Edit : Zijn trouwens ook niet duur, eurokwartje ofzowiets...
__________________ Zeg gaan we nou nog neuken, of moet je nog 3 BrEeZaH's voor ik je het bed in krijg? | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| AC-Ryan inkoopactie | Blackcrown | Shop Junkies | 14 | 28-04-2006 19:53 |
| Powerball inkoopactie | Dubock | Shop Junkies | 5 | 8-11-2004 07:01 |
| Peltier Inkoopactie | the widow maker | Shop Junkies | 16 | 23-06-2004 14:17 |
| Inkoopactie.net | Hellfish | Shop Junkies | 2 | 26-03-2004 17:57 |
| VFD Inkoopactie Bart_Banaan | thebug | Shop Junkies | 51 | 2-03-2003 23:31 |