| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #77 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: Roden, Drenthe
| Frontpage van de IA eventjes al het nieuws op gezet. De verzendkosten van Pollin naar mij bereken ik via de nieuwe optie op Laupro, net zoals bij de FrozencPU IA. Hebben we ook geen probs meer met mensen die de optie niet had geselecteerd.
__________________ Zeg gaan we nou nog neuken, of moet je nog 3 BrEeZaH's voor ik je het bed in krijg? |
| | |
| | #78 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Amsterdam
| emmm, wat is nou precies het voordeel om via de IA in te kopen? Ik zie niet echt ergens lagere prijzen dan bij pollin zelf, of zijn ze daar nog mee aan het werk? als het toch maar een paar eurotjes verschil is...
__________________ 31173-1 |
| | |
| | #79 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Het zal hem voornamelijk in de verzendkosten zitten denk ik . Ik heb er besteld omdat het gewoon makkelijk was.
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 |
| | |
| | #80 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Amsterdam
| Er zijn al weer een paar weken voorbij, wat is de status? Ik zag ergens dat bestellen vanaf 150 euro gratis verzend wordt in duitsland. Dan zal een order van 13K wel gratis naar nederland kunnen overkomen lijkt me. Zit er nou nog korting in de handel? Is er sprake van actieve onderhandelingen? Ander kan dit nog wel een maandje of wat gaan duren, en dan kan iedereen beter zijn eigen order plaatsen....
__________________ 31173-1 |
| | |
| | #81 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: zelzate, belgica
| Citaat:
GreenLizard en zelfs vele andere mensen contacteren Pollin en proberen er schot in te krijgen, maar het is pollin die op zich laat w88...
__________________ pcatom.be | |
| | |
| | #83 (permalink) |
| Alsjeblieft mensen, vergelijk Pollin niet met Pc-Cooling...dat lag gewoon aan de organisators. Lees even mijn post in het forum svp
__________________ Zeg gaan we nou nog neuken, of moet je nog 3 BrEeZaH's voor ik je het bed in krijg? |
| | |
| | #84 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Citaat:
Als ik het fout heb moet je het zeggen hoor. ik weet het fijne niet van jouw banden met de leverancier.
__________________ Dus... | |
| | |
| | #86 (permalink) | ||
| Citaat:
Maar ik wil hier ook best wel de posts die ik op Laupro posts posten (jeetje wat een gepost in 1 zin...) als jullie dat willen. En slechte communicatie met de leverancier is er zeker, ze willen gewoon niet opschieten. Heb een mail gestuurd en als ik daar geen antwoord op krijg bel ik ze op.
__________________ Zeg gaan we nou nog neuken, of moet je nog 3 BrEeZaH's voor ik je het bed in krijg? | ||
| | |
| | #89 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: zelzate, belgica
| zal ik maar ff statuusje plaatsen :P GreenLizard was bang geworden van alle hongerige IA deelnemers (NOT! )en heeft pollin een bom e-mail gestuurt (HAHA! :P )....... nah, pollin is EINDELIJK tot vaststelling gekomen dat ze de mail over het hoofd zagen oid. nu is alles bestelt, en verw88 we een groooooote pollin truck vanuit duitsland...
__________________ pcatom.be |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| AC-Ryan inkoopactie | Blackcrown | Shop Junkies | 14 | 28-04-2006 19:53 |
| Powerball inkoopactie | Dubock | Shop Junkies | 5 | 8-11-2004 07:01 |
| Peltier Inkoopactie | the widow maker | Shop Junkies | 16 | 23-06-2004 14:17 |
| Inkoopactie.net | Hellfish | Shop Junkies | 2 | 26-03-2004 17:57 |
| VFD Inkoopactie Bart_Banaan | thebug | Shop Junkies | 51 | 2-03-2003 23:31 |