| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #46 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: Roden, Drenthe
| Citaat:
zijn er niet op gebouwd. Ik zou het niet proberen iig.
__________________ Zeg gaan we nou nog neuken, of moet je nog 3 BrEeZaH's voor ik je het bed in krijg? | |
| | |
| | #47 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Hmm, jammer. Ze zien er wel vrij robuust uit en veel A zal mijn pomje niet trekken, maar ben nu wel heel erg aan het twijfelen.
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 |
| | |
| | #48 (permalink) | |
| Citaat:
maar aan de andere kant zijn ze wel gebouwd voor prof speakers die vaak best wat power zuigen...ik begin nu ook te twijfelen, maybey dat iemand anders hier wat van weet?
__________________ Zeg gaan we nou nog neuken, of moet je nog 3 BrEeZaH's voor ik je het bed in krijg? | |
| | |
| | #49 (permalink) |
| Mensen, ik heb even een vraagje op electro gebied. Weet zelf niks van relaisjes dus dacht ik laat ik het maar even vragen. Is het mogelijk om met een van de relaisjes die op pollin/laupro staan gewoon met een momenttoetsje zeg maar als je daarop drukt dat het relais aan gaat, waardoor een verbruiker aangeschakeld wordt en als je nog een keer op de toets drukt dat de stroom weer afgesneden wordt? Werkt dit zo?
__________________ Zeg gaan we nou nog neuken, of moet je nog 3 BrEeZaH's voor ik je het bed in krijg? |
| | |
| | #51 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 | |
| | |
| | #52 (permalink) |
| Heb al een leuk relaisje gezien, 24v opener Maar hoe werkt dat bij een relais, dit relais is nml 24v/100ohm, moet ik me wat aantrekken van dat 1100ohm ofniet?
__________________ Zeg gaan we nou nog neuken, of moet je nog 3 BrEeZaH's voor ik je het bed in krijg? |
| | |
| | #54 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Hmm die Seiko display is van de website verdwenen. IEmand enig idee ? Dennis heb jij hierover kontakt gehad met Pollin.DE
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #55 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 februari 2003 Locatie: Zierikzee
| Citaat:
![]() Maar je kan toch gewoon een potlood gebruiken? Super IA btw ! ![]() | |
| | |
| | #57 (permalink) | ||
| Citaat:
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 | ||
| | |
| | #58 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #59 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 11 februari 2003 Locatie: Zierikzee
| Citaat:
![]() Dus er zitten zeg maar 6 pinnetjes aan ipv 3 ? | ||
| | |
| | #60 (permalink) | |||
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| AC-Ryan inkoopactie | Blackcrown | Shop Junkies | 14 | 28-04-2006 19:53 |
| Powerball inkoopactie | Dubock | Shop Junkies | 5 | 8-11-2004 07:01 |
| Peltier Inkoopactie | the widow maker | Shop Junkies | 16 | 23-06-2004 14:17 |
| Inkoopactie.net | Hellfish | Shop Junkies | 2 | 26-03-2004 17:57 |
| VFD Inkoopactie Bart_Banaan | thebug | Shop Junkies | 51 | 2-03-2003 23:31 |