| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #32 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 14 maart 2003 Locatie: Leidschendam
| Citaat:
AAAAA, ik heb het gezien op laupro. zwart-wit dus. >D jammer...
__________________ Wie help mij van een IA verslaving af? Beloning slechts 0,05 cent! (kan er niets aan doen, geld = op) | ||
| | |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: Roden, Drenthe
| Mensen die zich zorgen maken...maak je niet druk! Ik kan dit natuurlijk makkelijk zeggen maar het inkoopactie systeem loopt gewoon al zo lang goed. En ja, ook mijn ouders doen hier soms moeilijk over, vooral als ik dan weer eens met een paar IA's tegelijk meedoe, ze wantrouwen het dan vaak omdat het gewoon iets langer duurt dan ze zouden verwachten. En de prijzen, kijk maar op de website van Pollin, ik bedenk ze niet en de prijzen neem ik gewoon over van de site. Ga nu maar weer eens verder met producten toevoegen, want ik krijg me toch mails :P Ook nog steeds geen mail terug van Pollin over eventuele korting of gratis verzenden. Binnenkort meer nieuws... Ga me ook alvast mentaal voorbereiden op al het inpakken er is al zo ontzettend veel besteld, het gaat echt superhard...nou jah, laten we hopen dat ik het aankan ![]()
__________________ Zeg gaan we nou nog neuken, of moet je nog 3 BrEeZaH's voor ik je het bed in krijg? |
| | |
| | #36 (permalink) | ||
| Citaat:
me hier ook aan houden, dus ik beloof niks maar doe mijn uiterste best! Citaat:
Zodra ik de IA sluit en de bestelling een beetje bekent is, zal ik hem doormailen aan Pollin zodat zij er alvast rekening mee kunnen houden en zal ik vragen hoe lang ze denken dat ze ongeveer nodig hebben voordat het bij mij op de stoep staat. Dan komt de periode van inpakken, en aangezien ik ook een leventje heb en ook slaap nodig heb, zal dat niet 1,2,3 klaar zijn, aangezien er nu al 117 deelnemers zijn. Dus, ik kan geen data bekendmaken, maar ook ik wil de spulletjes natuurlijk zsm, ik wil ook verdermodden enzo ![]()
__________________ Zeg gaan we nou nog neuken, of moet je nog 3 BrEeZaH's voor ik je het bed in krijg? | ||
| | |
| | #37 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: zelzate, belgica
| [...] Citaat:
![]()
__________________ pcatom.be | |
| | |
| | #38 (permalink) | ||
| Citaat:
![]() Sleep nu al een tijdje dozen mee van mijn werk (supermarkt, tsjah, ben 17 wat moet je dan) en spaar kranten op. Misschien dat ik wel een inpakkertje regel want straks moet ik 24/7 inpakken ofzo ![]()
__________________ Zeg gaan we nou nog neuken, of moet je nog 3 BrEeZaH's voor ik je het bed in krijg? | ||
| | |
| | #39 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |||
| | |
| | #40 (permalink) | ||||
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
![]() | ||||
| | |
| | #42 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Citaat:
![]()
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M | |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| *Sjekt woonplaats B_B nog een keer. Jep, we hebben Friesse members! Edit: T-Mug wil ook graag dat zijn naam bij de friezen staat ![]() Ontopic: Heb ook maar besteld. Weet iemand of het verandwoord is om mijn 230V WC-pompje aan te sluiten met die XLR-koppelingen? Zien er namelijk ideaal voor uit!
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 |
| | |
| | #44 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Citaat:
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? | |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Jah, maar bij jou staat het niet onder je naam ![]()
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| AC-Ryan inkoopactie | Blackcrown | Shop Junkies | 14 | 28-04-2006 19:53 |
| Powerball inkoopactie | Dubock | Shop Junkies | 5 | 8-11-2004 07:01 |
| Peltier Inkoopactie | the widow maker | Shop Junkies | 16 | 23-06-2004 14:17 |
| Inkoopactie.net | Hellfish | Shop Junkies | 2 | 26-03-2004 17:57 |
| VFD Inkoopactie Bart_Banaan | thebug | Shop Junkies | 51 | 2-03-2003 23:31 |