Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Shopping Junkies > Shop Junkies
Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties.
Discussie gesloten

LinkBack Discussietools
Oud 27-03-2003, 11:55   #1 (permalink)

Standaard RGB LED Inkoopaktie

Er is op laupro een Inkoopaktie voor RGB LEDs gestart. Ik kan jullie de LEDs echt aanbevelen. Ik heb namelijk deze LEDs al eens gekocht bij Red Line Inc. en ze zijn echt superfel!

Red Line heeft me altijd goede spullen geleverd en nog snel ook. Binnen een week na bestelling heb ik steeds mijn spullen in huis gehad. Ze zijn dan niet door de douane tegengehouden omdat de waarde van de zending niet zo hoog was. Er zat steeds ook een sticker bij de bestelling, jeeeuuj!

De RGB-LEDs hebben dus de kleuren rood groen en blauw. Door deze kleuren in de juiste verhouding te mengen kan je alle kleuren maken! De LEDs hebben vier pootjes. Eén kathode, da's de min en drie (R,G en B) anodes, plus dus.

Je kan ze bijvoorbeeld gebruiken in een fanbus of in een fan. Je kan er ook een groot scherm van maken, maar da's best moeilijk en wat duur. :P

De organisator (Lamborghini@GoT tevens Bastiaan(moderator)@CO) heeft al eerder een kleine RGB IA gehouden op CO en dat is vloeiend verlopen, ik heb hem voor de inkoopaktie wat LEDs geleend en netjes terug gekregen, dus het is te vertrouwen.

Oja, PICS natuurlijk!

AAN (diffuus): UIT:

Voorbeeldje PAARS (rood en blauw aan):

Je kan zien dat de heldere de kleuren niet mengt maar ieder onder een eigen hoek uitstraalt. De diffuuse mengt de kleuren wel goed en straalt naar alle kanten dezelfde kleur uit.

Specs van de LEDs staan hier en meer info en pics vind je hier.

Zijn er nog mensen met leuke ideeen voor de LEDs? Ik heb al een fan gemod (een Titan Alu 12cm) en er acht diffuuse LEDs ingezet. Ik wil deze gaan aansturen met de Aliaser chips om een vet effect te krijgen. Waar ik de fan ga plaatsen weet ik alleen nog niet...

IK ORGANISEER DEZE IA DUS NIET! VOOR VRAGEN OVER DE IA KUN JE HIER TERECHT.

Vragen over de LEDs zelf kan ik wel beantwoorden.
Oud 27-03-2003, 12:30   #2 (permalink)

Pureoptical's schermafbeelding

Standaard

Laat maar gaan, maar er moet wel feedback komen, anders heeft het weinig zin.
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows lasersnijen inkoopaktie Shop Junkies 14 25-06-2003 00:03

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.