| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| IA epox 8rda+ ANIMO CHECK na dit topic op Overclockers.nl http://forum.overclockers.nl/viewtopic.php?t=2490 Is er intresse hier voor de epox 8rda+ nforce2 chipset post hier ff wil allemaal dit board willen. Als er genoeg eis voor is willen wij wel een IA houden je kan nu voten op http://laupro.nl/ia/ia.asp?id=207 greetz Blackgoth en thomas |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Den Haag
| Ga dan voor de 8RGA+, die is net uit en kan veel beter overgeklockt worden. ik denk dat daar meer mensen interesse in hebben, als ik genoeg geld heb zou ik wel meedoen, maar k ben bezig met een casemod dus vandaar... |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Heb al een 8rda+ en kan hem iedereen aanraden! Maar jullie wilden toch ook geheugen meenemen in de IA? Hadden jullie al bestist of jullie dat gingen doen en zo ja, welk geheugen?
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: raamsdonksveer
| ligt er nog ff aan waar we het gaan doen, we hebben op dit moment een aanbieding van alternate liggen die niet echt hoopgevend is, en dat is alleen voor de epox, maar misschien later meer. Zoals ze in kenia zeggen 'Polle Polle' (rustig aan), dat proberen we maar aan te houden zolang maXpert niet wil reageren. ![]()
__________________ OVERCLOCKERS.NL ONLINE |
| |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: raamsdonksveer
| Oke zoals ik gezegd heb een kleine update We hebben tot nu toe een prijs van 123,50 dit is zowel bij maXpert als bij alternate (al is het daar wel pas vanaf 40 stuks) De prijs is dus niet echt opgeschoten 5 euro korting bij maXpert en 5,50 bij Alternate ![]() ook is er nog contact met Gistron maar die heeft nog geen kortingen genoemd. Keep Ya Posted
__________________ OVERCLOCKERS.NL ONLINE |
| |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Kan je het niet bij Epox Nederland direct proberen? Het hoofdkantoor Europa zit in Nederland (Noordkade 64, Waddinxveen) en de Product Manager (Chris van den Dool) was op de OC-dagen aanwezig, en heeft met verschillende tweakers daar gesproken. Heel aardige gozer die ook het een en ander van tweaken en OC'en weet! Misschien als je contact opneemt met hem, dat er iets te regelen is..... zijn e-mail adres (jaja ik heb zijn kaartje....) : chris@epox.nl
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [animo check] rgb led pic project | Pietjuh | Elektronica Junkies | 15 | 4-02-2006 02:30 |
| [Animo-check] LAN-party in omgeving Hoorn (NH) | Ellesar | Events Junkies | 0 | 18-05-2005 10:20 |
| MAFKEES ALLERT!!! Animo check @ laupro | Freakazoid | Shop Junkies | 4 | 29-07-2003 23:43 |
| [animo check] thermaltake | nijmege01 | Shop Junkies | 18 | 8-07-2003 16:09 |
| [Animo Check] Grafische VFD's | Tino | Shop Junkies | 25 | 21-06-2003 02:10 |