| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Ik ben met Spike en dj_dysaster een Peltier AnimoCheck gestart. In de AC vind je peltier elementen om extreme overclocks mee te behalen voor lage prijzen. Met toestemming van PO open ik hier een topic voor. De kortingen lopen hoog op, in vergelijking met Nederlandse webshops zijn sommige producten 50% goedkoper, doe er je voordeel mee. ![]() Link naar de Animocheck
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Hele mooi IA. Ik heb zelf geen watercooling en vindt het op het moment een te dure investering om te maken maar als ik er één zou hebben (hint hint) dan zou ik zeker mee doen ![]()
__________________ Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist. |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Citaat:
Dus als je een 15V adaptortje vind van 270Watt, your tha lucky man! ![]() | |
| | |
| | #7 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Citaat:
![]() maar over die AC, hele nette prijzen! misschien schaf ik er ook wel eentje aan om een beetje mee te experimenteren.. Voor deze prijs kan ik ze moeilijk voorbij laten gaan!
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} | ||
| | |
| | #8 (permalink) | |||
| Citaat:
Altijd leuk om mee te spelen, voor niet al te hoge prijzen. Ik zit net te kijken voor een voeding, en ik heb hier nog een 450Watt computer PSUtje liggen waarom het volgende staat: Code: 3.3V, 38Amp 5V, 44Amp 12V, 20Amp ![]() Edit: mischien koop ik wel een hele goedkope (q-tec?) 550Watt PSU, die dingen kosten toch geen drol, omdat de lijnen niet altijd even stabiel zijn. Maar een peltier hoef toch geen stabiele lijnen, een computer wel.... | |||
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Voor een peltier-voeding moet je niet met oude AT(X) voedingen gaan liggen kloten, maar gewoon proberen een goede dikke voeding op de kop te tikken, kijk eens bij Baco, als ik die verhalen zo hoor dan hebben ze daar vast wel iets Of met een ringkerntransformator zelf een voeding bouwen ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 juli 2003 Locatie: emmen
| Als je een stevige ringkern een brug gelijkrichter en een flinke condensator koopt (kost een eurotje of 70 (gokje)) Heb je een leuke pelt voeding ten grote van een atx voeding .
__________________ SMP is TEH PWN =] |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Kan, maar dan moet je een niet te sterke peltier nemen en al goeie luchtkoeling hebben (swifttech/thermalright met een 80+ CFM fan erop). Een 80 watt peltier zou dan moeten lukken (die word standaard meegeleverd bij de swifttech heatsink). |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 oktober 2003 Locatie: Waddinxveen
| Je kan peltiers luckt coolen lees dit maar eens : Citaat:
| |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Peltier luchtkoelen is niet al te handig, je kan dan hoog uit een peltier aan van < 80Watt. En met een <80 watt peltier kan je net een NB mee koelen mischien, iig geen CPU of GPU oid..... Zie ook deze review, van de Thermaltake SubZero4G. Met een beetje heatsink (thermalright, swiftec, etc) presteer je beter... Het wodt pas echt intresant als je een dikke watergekoelde 270Watt peltier op je CPU zet. ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| LEDBAR inkoopactie | Timonator69 | Shop Junkies | 3 | 24-02-2007 23:24 |
| AC-Ryan inkoopactie | Blackcrown | Shop Junkies | 14 | 28-04-2006 19:53 |
| Powerball inkoopactie | Dubock | Shop Junkies | 5 | 8-11-2004 07:01 |
| Inkoopactie.net | Hellfish | Shop Junkies | 2 | 26-03-2004 17:57 |
| VFD Inkoopactie Bart_Banaan | thebug | Shop Junkies | 51 | 2-03-2003 23:31 |