Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Shopping Junkies > Shop Junkies
Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 11-03-2003, 19:39   #16 (permalink)

Standaard

Ik heb nog 1 5.25 inch ruimte over in mijn Lian maar daar zullen deze wel niet inpassen :-(
Oud 11-03-2003, 21:12   #17 (permalink)

Standaard

Maten:

PCB Size: Widht: +/- 98 mm
Height: +/- 60 mm
Depth: +/- 18 mm
Screen Size: Widht: 76 mm
Height: 25,2 mm
Bezel Size:
(black border) Widht: 76 mm
Height: 42 mm
Depth: 8 mm
Oud 11-03-2003, 22:49   #18 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hummel-X
Ik ga denk ik ook voor de blauw/wit 4x20, heeft iemand daar maten van? En zo ja, zou diegene ze hier willen posten

Maten kun je vinden op www.modwarehouse.com en zijn gelijk aan die van de groene :P
Oud 11-03-2003, 22:53   #19 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daffy_Duck
Ik heb nog 1 5.25 inch ruimte over in mijn Lian maar daar zullen deze wel niet inpassen :-(
Daar passen wel de 2x16 characters in hoor :P
Oud 11-03-2003, 23:12   #20 (permalink)

Standaard

Dan zouden ze dus half mei zon beetje bij jou zijn als het meezit?
Volgens mij ben ik dan net klaar met mn examens en heb ik niet echt veel zin meer om binnen te zitten. Volgende actie meer tegen de winter doe ik wel mee. Heb ik waarschijnlijk ook iets meer geld.
BananeKoning is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11-03-2003, 23:15   #21 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BananeKoning
Dan zouden ze dus half mei zon beetje bij jou zijn als het meezit?
Volgens mij ben ik dan net klaar met mn examens en heb ik niet echt veel zin meer om binnen te zitten. Volgende actie meer tegen de winter doe ik wel mee. Heb ik waarschijnlijk ook iets meer geld.
Dat ligt eraan welk lcd, vanaf volgende week zijn alle character lcd´s op voorraad dus alle maten en kleuren. Het grafische lcd 128*64 is ook vanaf eind volgende week leverbaar. Alleen de 240*64 duren iets langer.. :P
Oud 11-03-2003, 23:19   #22 (permalink)

Standaard

Ja ok, maar ik dacht dat je gewoon in een keer de bestelling zou plaatsen en dus vanaf dan pas dingen kon gaan versturen. Tenminste dat is wat ik uit laupro opmaak.
BananeKoning is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11-03-2003, 23:32   #23 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BananeKoning
Ja ok, maar ik dacht dat je gewoon in een keer de bestelling zou plaatsen en dus vanaf dan pas dingen kon gaan versturen. Tenminste dat is wat ik uit laupro opmaak.
Dat klopt, maar ik heb een inschatting van te voren gemaakt en die bestelling al 6 weken geleden geplaatst, zodoende zijn die nu al leverbaar. Het mooie van deze IA is dat de prijzen lekker laag liggen, en dat je als koper niet zo lang behoeft te wachten... Tis weer eens een andere vorm van een IA regelen :P
Oud 12-03-2003, 06:45   #24 (permalink)

Standaard

Dus er wordt uit voorraad geleverd?
Eergassie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-03-2003, 07:25   #25 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eergassie
Vanaf volgende week komt de partij binnen, dat zal niet voldoende zijn omdat de IA loopt tot 31 maart, aangezien de eerste reakties tot nu toe, hoger zijn dan de verwachting. Maar vanaf eind volgende week kan ik de eerste IAers wel al gaan uitleveren. En dan is het wachten op de nieuwe voorraad, vrijdag wordt er wederom een bestelling geplaatst. Modwarehouse plaats iedere maand een bestelling, dit heeft met de levertijd te maken, de lcd´s worden speciaal gemaakt voor MWH, vandaar de wat lange levertijd van 6 weken.

MwH besteld as vrijdag ook de grafisch 240*64 al, zij maken een inschatting wat er voor de IA bestemd is en wat er over blijft gaat via de reguliere verkoop.

Ik heb al eerder een IA gedaan met LCD´s, deze liep uiteindelijk nog goed af, maar er waren veel verstoringen etc. Door voor deze constructie te kiezen loop je juist voor op de IA, en dat is voor de kopers een pluspunt.
Oud 12-03-2003, 07:34   #26 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mail.eve
Citaat:
Vanaf volgende week komt de partij binnen, dat zal niet voldoende zijn omdat de IA loopt tot 31 maart, aangezien de eerste reakties tot nu toe, hoger zijn dan de verwachting. Maar vanaf eind volgende week kan ik de eerste IAers wel al gaan uitleveren. En dan is het wachten op de nieuwe voorraad, vrijdag wordt er wederom een bestelling geplaatst. Modwarehouse plaats iedere maand een bestelling, dit heeft met de levertijd te maken, de lcd´s worden speciaal gemaakt voor MWH, vandaar de wat lange levertijd van 6 weken.

MwH besteld as vrijdag ook de grafisch 240*64 al, zij maken een inschatting wat er voor de IA bestemd is en wat er over blijft gaat via de reguliere verkoop.

Ik heb al eerder een IA gedaan met LCD´s, deze liep uiteindelijk nog goed af, maar er waren veel verstoringen etc. Door voor deze constructie te kiezen loop je juist voor op de IA, en dat is voor de kopers een pluspunt.
Ik balen dat ik mag weer pas bestellen als ik een andere ia binnen heb
Aangezien de ia van ispierings wat is uitgelopen....mwah, dan maar die paar weekies wachten hé, das niet zo'n probleem
Eergassie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-03-2003, 08:04   #27 (permalink)

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mail.eve
Citaat:

Ik balen dat ik mag weer pas bestellen als ik een andere ia binnen heb
Aangezien de ia van ispierings wat is uitgelopen....mwah, dan maar die paar weekies wachten hé, das niet zo'n probleem
Als je nu gewoon je inschrijft dan blijft voor jou gewoon de IA prijs gelden :P Voor de echte casejunkies geld deze actie :P :P :P
Oud 12-03-2003, 15:03   #28 (permalink)

Standaard

Ik wil eigenlijk toch wel voor deze gaan, maar wat zijn de maten? (ik kan ze op de site niet vinden?) En er staat ook nog dit: Let op: Afwijkende controller, maar software is beschikbaar... Wat wil dat zeggen?

En wat kan ik nou eigenlijk meer zien op een grafisch LCD dan op een character LCD, ik dacht zelf dat je op character alleen letters kan doen, is dat zo?
Oud 12-03-2003, 20:07   #29 (permalink)

Standaard

Citaat:
Ik wil eigenlijk toch wel voor deze gaan, maar wat zijn de maten? (ik kan ze op de site niet vinden?) En er staat ook nog dit: Let op: Afwijkende controller, maar software is beschikbaar... Wat wil dat zeggen?

En wat kan ik nou eigenlijk meer zien op een grafisch LCD dan op een character LCD, ik dacht zelf dat je op character alleen letters kan doen, is dat zo?
is hier een mp3 play programma ook mee compatable?
Daklem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-03-2003, 20:16   #30 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daklem
Citaat:

is hier een mp3 play programma ook mee compatable?
Ja dat kan met powerlcd http://www.powerlcd.com/
Weet iemand mischien de pcb en bezel maten van het 128x64 display ?
Gizmo is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
grafische lcd geerolfski Elektronica Junkies 4 16-09-2007 18:27
Grafische Kaart Interfico Hardware Junkies 3 11-11-2005 20:02
LAN vu meter / Character LCD's Dark Wanderer Elektronica Junkies 14 17-01-2004 20:22
4x20 blue/white character LCD (HD44780) werkt niet. Thadeez Elektronica Junkies 15 9-11-2003 18:11
[IA] Character LCD's Led-Maniak Shop Junkies 0 22-07-2003 22:26

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.