| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #226 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Citaat:
Kunnen de bezorgers zelf weinig aan doen (behalve aan dat verkeerd bezorgen natuurlijk). | |
| | |
| | #227 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Ik ben zelf zaterdagpostbode (ja, ik werk daar dus alleen op zaterdagen) en ik had vandaag een pakketje dat 2 maanden geleden was verstuurd :P ...dus, heb nog eve geduld, hij komt er uiteindelijk altijd!
__________________ Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist. |
| | |
| | #229 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Citaat:
![]()
__________________ Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist. | |
| | |
| | #230 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Maarrrr we hebben wel het recht op korte broeken ('we' ja ik ben ook zaterdag/vakantie postbode) Een paar jaar geleden mochten de postbodes nog geen korte broeken dragen al was het 30º ![]() En nu weer ontopic ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #231 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Damn wat zijn ze mooooooooooi! Grote dank!
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #232 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Ik heb ze toch eindelijk binnen gekregen, beschadigd en wel, van de envelop was niet veel meer over (er zat ook nog een plastic zakje omheen ), volgens mij is die envelop van de vrachtwagen afgevallen :P. Maar gelukkig was er niks aan de casebadges! Zat ook een kaartje bij van: excuses voor de schade blablabla...Btw, de casebadges zijn echt cool! Thnx Redox!
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #234 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Citaat:
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... | |
| | |
| | #236 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik heb gisteren een badge op mijn Kingwin geplakt (en gelijk m'n LED's vervangen door royal blue maar dat terzijde) en het staat echt ontzettend strak ![]() Een CJ-casebadge is een soort Thadeez-zonnebril, maar dan voor je computerkast ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #240 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Citaat:
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Case Badges | frans | Shop Junkies | 4 | 16-04-2007 16:39 |
| [CIP] Scrapheap Challenge | Laatste update: 26-07-2004 | uzuri | Casemod Project Logs | 365 | 15-08-2004 17:24 |
| [CiP] casemod log: ReBox [update: 2 Juli 2004] | Redox | Casemod Project Logs | 35 | 10-08-2004 10:33 |
| [AnimoCheck] CaseJunkies Case Badges | Redox | Shop Junkies | 52 | 22-04-2004 19:55 |
| [CiP] Rigel (Stereo Mod) [Update: 14-4-2004] | Cmdr Chakotay | Casemod Project Logs | 17 | 14-04-2004 18:19 |