| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #212 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Ik heb ze ook binnen! Het zijn echt hele mooie casebadges! Ook een heel mooi ontwerp! I'm proud to be a casejunkie.. ![]()
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #213 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ohhh wat zijn ze mooi ![]() Niet te druk, geen schreeuwerige kleuren, ze staan vast mooi op elke kast ![]() Ik ga vanmiddag hier het huis doorzoeken naar slachtoffers voor een casebadge :P
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #214 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Echt mooie dingen zijn het! Ze zijn het geld zeker waard!
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #215 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Bedankt Harro, die van mij zijn ook vandaag gearriveerd. Ze zijn echt super mooi, moet alleen nog even fotootjes schieten. ![]()
__________________ Everything that has a beginning has an end.... [The Matrix - Revolutions] |
| | |
| | #222 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Ik vind het maar raar, ik heb nog steeds nix ontvangen . Het is toch gewoon een normale envelop?? Die komt normaal meteen de volgende dag al aan (net zoals bij bijna alle ander casejunks). Zou er wat fout gegaan zijn? Mijn adres in mijn profiel @ laupro klopt gewoon want ik heb al wat vaker dingen besteld bij inkoopacties.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #223 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Het zit inderdaad in een normale envelope. Je bent afhankelijk van TPG en die willen er nog wel eens een dagje langer over doen. Ik zou dus nog even een dagje wachten... ![]()
__________________ Everything that has a beginning has an end.... [The Matrix - Revolutions] |
| | |
| | #224 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 mei 2004
| Dagje langer is zachtjes uitgedrukt. Het kan zijn dat hij verkeerd uitgesorteerd is, en op een kantoor is blijven hangen, of zelfs verkeerd bezorgt, dan kan het een dag of 3 langer duren dan normaal.
__________________ n00bie |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Case Badges | frans | Shop Junkies | 4 | 16-04-2007 16:39 |
| [CIP] Scrapheap Challenge | Laatste update: 26-07-2004 | uzuri | Casemod Project Logs | 365 | 15-08-2004 17:24 |
| [CiP] casemod log: ReBox [update: 2 Juli 2004] | Redox | Casemod Project Logs | 35 | 10-08-2004 10:33 |
| [AnimoCheck] CaseJunkies Case Badges | Redox | Shop Junkies | 52 | 22-04-2004 19:55 |
| [CiP] Rigel (Stereo Mod) [Update: 14-4-2004] | Cmdr Chakotay | Casemod Project Logs | 17 | 14-04-2004 18:19 |