| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #169 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Beste Deelnemers, Vandaag 14-06-2004 is de IA echt afgelopen. We blijven het niet uitstellen. Van alle mensen die niet op tijd betaald hebben is de bestelling geweigerd. In totaal hebben we 473 casebadges verkocht. Eigenlijk 27 te weinig maar omdat we de slechtste niet zijn koopt CaseJunkies de laatste 27 op om zo de actie door te kunnen laten gaan. Mensen die na de IA nog casebadges willen hebben kunnen die dan bij ons bestellen tegen verkooptarief. De bestelling is inmiddels geplaatst en het bedrijf heeft onze bestelling in behandeling genomen. We hopen binnenkort de leveringstijd te weten. Cheers, Redox www.casejunkies.com
__________________ Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist. |
| | |
| | #172 (permalink) |
| Heb daar nu een antwoord op: Levertijd bedraagt ongeveer 3 weken Dit mede omdat de harslaag van de casebadges een week moet uitharden.
| | |
| | #176 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Breda
| Nog 3 weken, mooi dan krijgen we ze binnen wanneer ik vakantie heb Ze lijken me rete gaaf! Nog ff nadenken over waar ik ze ga plakken... Bij deze zou ik alvast bij de CJ-crew willen bedanken voor de professionele afhandeling van deze IA tot nu toe Chapeau ende bravo! |
| | |
| | #178 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #180 (permalink) |
| We zijn iets uitgelopen in tijd door het controleren van proefdrukken en het vinden van het juiste bestandsformaat. Ga maar uit van nog 2 ruime weken voordat ik ze binnen heb!
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Case Badges | frans | Shop Junkies | 4 | 16-04-2007 16:39 |
| [CIP] Scrapheap Challenge | Laatste update: 26-07-2004 | uzuri | Casemod Project Logs | 365 | 15-08-2004 17:24 |
| [CiP] casemod log: ReBox [update: 2 Juli 2004] | Redox | Casemod Project Logs | 35 | 10-08-2004 10:33 |
| [AnimoCheck] CaseJunkies Case Badges | Redox | Shop Junkies | 52 | 22-04-2004 19:55 |
| [CiP] Rigel (Stereo Mod) [Update: 14-4-2004] | Cmdr Chakotay | Casemod Project Logs | 17 | 14-04-2004 18:19 |