| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #151 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Natuurlijk willen we foto's Ik heb er nu al zin in! ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| |
| | #154 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Ik heb vandaag de offerte gekregen. MEt daarbij de mededeling order nog niet cokmpleet, dus ik bel morgen wel ff naar Edwin van Alternate en vraag dan ff hoe en wat. Inmiddels ben ik hier omgeven door enveloppen met adressen erop. Dus dat is geen probleem meer.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| |
| | #156 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Op me eigen
| Chill...dit is een Inkoopaktie. En inkoopaktie betekend lang wachten. En deze duurt nog maar 4 weken ofzo, dus dat valt nog reuze mee. Er is mij een andere aktie met een stel LEDjes bekend, die in November(?) begonnen is, en waarvan nog niet iedereen zijn spullen heeft.
__________________ Met een hamer en duct-tape past alles. |
| |
| | #157 (permalink) | |
| Geregistreerd: 10 februari 2003
| Citaat:
![]() | |
| |
| | #158 (permalink) |
| We wachten pas een weekje op de bestelling. HEt zijn wel grote aantallen, we moegn van geluk spreken dat ze hebben mee gekeken. Ik ben allang blij dat ik heb begrepen dat ze onder rembours komen, dan kan ik alvast elke dag wat geld in huis halen. IVM mn dagtotaal :P
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| |
| | #159 (permalink) |
| HElaas is er een klein misvestadn ontstaan bij Alternate, ik kreeg vandaag mail van Edwin, en daarin stond of ik de factuur wilde betalen door middel van overmaken van het geld, ik had alleen een offerte gekregen voor rembours versturen. Maar wees niet getreurd ik heb morgen de hele dag vrij en dan ga ik ff bellen om het ff op te lossen probewer het onder rembours naar me toe te krijgen
| |
| | #160 (permalink) |
| Ik heb net ff naar Alternate gebeld, en het was een klein foutje. Maar ze sturen de order vandaag nog op. Zodat ik hem maandag in ontvangst kan nemen. :P En het leukste nieuws is ik heb Maandag nog vrij ook, dus hopen dat ze vroeg komen. Ik kan alleen geen foto's maken want ik kon geen digicam lenen. Ik moet zelf eens zon ding kopen. ![]()
| |
| | #163 (permalink) |
| Hellemaal geweldig, de postbode stond net op mn deurmat. Ennuh hij had een groot pakket bij zich en JA de fangrills zijn binnen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :P :P :P Ik heb net ff alles ingepakt, pak nu mn geld en ren naar het postkantoor zodat het hopelijk morgen ochtend bij jullie op de mat ligt
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Alternate | YaaD | Shop Junkies | 9 | 1-01-2006 15:02 |