Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Shopping Junkies > Shop Junkies
Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 20-09-2003, 20:01   #16 (permalink)

Standaard

Poll toegevoegt: voten
[15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes
[15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox
[15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_-
the widow maker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-09-2003, 09:40   #17 (permalink)

Standaard

Ik kan niet eens meer inloggen zo brak is het daar nu
Eergassie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-09-2003, 10:01   #18 (permalink)

Standaard

ik ook niet de layout zuigt de features zijn niet echt beter eerderf slechter en dat login zo irritant
Oud 25-09-2003, 18:10   #19 (permalink)

Standaard

Dat het enigsins slordig gelopen is kwam toch omdat hij voortijdig over moest door ruimtegebrek op vorig server ofzo???
Oud 25-09-2003, 19:40   #20 (permalink)

Standaard

en irri is dat er een hele zooi weg zijn.. maar dat zal wel omdat die gesloten zijn
Oud 25-09-2003, 23:38   #21 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hummel-X
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door node
hij is ook eindleijk mozilla vriendelijker, dat werkt nu ook beter, maar mn auto login was pleite, en password wist ik uiteraard niet meer.

na, zit het nou met casejunkies IA pagina, die was heel lang unde contruction en nu is ie weg
Iets met Copyright e.d. Het lijkt met tof als hier een IA pagina komt, maar ik weet niet of die er uberhaupt wel komt. (redox? PO?)
Laten we het er op houden dat onze "vriend" laurens dreigde ons voor de rechter te slepen omdat we zijn concept zouden hebben gestolen terwijl het concept is ontstaan op GoT...om verdere problemen te vermijden hebben we het toen offline gehaald! Wij zijn echter van mening dat we de wet niet hebben overtreden maar zijn wel hard bezig een eigen soort gelijk systeem te ontwikkelen al hoewel dit nog wel even kan gaan duren!
Oud 28-09-2003, 16:33   #22 (permalink)

Standaard

Hmm, nu kan ik dus gewoon niet inloggen in dat systeem omdat hij het probleem van de logins niet maakt!

En hij reageert niet meer op me email :@
Oud 29-09-2003, 09:08   #23 (permalink)

Pureoptical's schermafbeelding

Standaard

Helaas nog te veel haken en ogen ....
Oud 29-09-2003, 09:33   #24 (permalink)

Standaard

de logins kunnen nu wel gelocked blijven en je blijft dus gelogd na verlaten site. Echter ene intergratie van een dergelijk systeem voor bv nieuwe reviewed producten zou niet gek zijn. Of CJ gewoon massaal inkopen en dan verkopen :d houden jujllie geld over voor ene volgende Ia en voor verbetering van de website en een beetje voor de moeite
Oud 10-10-2003, 13:23   #25 (permalink)

Standaard

Krijg een beetje het decembergevoel (veel reclamefolders in de bus) als ik de nieuwe akties op Laupro bekijk. Door die commercieele aanpak is het "voor elkaar" gevoel helemaal weg, en mijns inziens hebben webshops en winkeliers zat andere manieren hun produkten af te zetten, jammer dat Laupro hieraan begint. Hoogste tijd voor een serieus alternatief, dit is 5x niks .......
Oud 10-10-2003, 14:18   #26 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pureoptical
Krijg een beetje het decembergevoel (veel reclamefolders in de bus) als ik de nieuwe akties op Laupro bekijk. Door die commercieele aanpak is het "voor elkaar" gevoel helemaal weg, en mijns inziens hebben webshops en winkeliers zat andere manieren hun produkten af te zetten, jammer dat Laupro hieraan begint. Hoogste tijd voor een serieus alternatief, dit is 5x niks .......
Idd, dit zijn geen inkoopacties meer, is gewoon bji een shop bestellen voor een paar procent korting!
Oud 10-10-2003, 14:24   #27 (permalink)

Standaard

Dat is toch eigenlijk de bedoeling van laupro?
Het goedkoop verkrijgen van spullen op wat voor manier dan ook?

Of mis ik nou weer iets....
Oud 10-10-2003, 14:31   #28 (permalink)

Standaard

De originele bedoeling was om goedkoop spullen uit het buitenland naar nederland te krijgen omdat ze hier niet te verkrijgen zijn. De verzendkosten zijn dan meestal verschrikkelijk hoog, door die te delen wordt het een stuk goedkoper.

Het is nu helaas uitgegroeid naar: hoe kom ik zo goedkoop mogelijk aan veel spullen en het is te commercieel geworden. Ik zeg niet dat het bij alle IA's zo is, want bijvoorbeeld de FrozenCPU IA is een uitzondering en heeft de overeenkomsten met het plan zoals het bedoeld was. Met zijn alle de verzendkosten uit Amerika delen om producten hierheen te halen die hier niet te verkrijgen zijn.

Een tip: als je snel je spullen wil hebben, bestel dan niet bij een IA!!!
Oud 10-10-2003, 14:31   #29 (permalink)

Standaard

Ja je mist iets, opzet is gewoon INKOOPAKTIES van elkaar voor elkaar. De laatste tijd gaat er trouwens veel mis met inkoopakties, ben bang dat er de klad in is gekomen, en dat is puur te wijten aan het feit dat organiserende mensen zich niet realiseren wat er op ze af komt, ff snbel een paar eurie verdienen. Als dat de opzet is kun je beter folders gaan bezorgen, tis zwaar werk. Maar goed, ik mis iig het "voor elkaar"gevoel en vindt dat webshops zat manieren hebben hun doelgroep te bereiken.
Oud 10-10-2003, 14:41   #30 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tino
De originele bedoeling was om goedkoop spullen uit het buitenland naar nederland te krijgen omdat ze hier niet te verkrijgen zijn. De verzendkosten zijn dan meestal verschrikkelijk hoog, door die te delen wordt het een stuk goedkoper.

Het is nu helaas uitgegroeid naar: hoe kom ik zo goedkoop mogelijk aan veel spullen en het is te commercieel geworden. Ik zeg niet dat het bij alle IA's zo is, want bijvoorbeeld de FrozenCPU IA is een uitzondering en heeft de overeenkomsten met het plan zoals het bedoeld was. Met zijn alle de verzendkosten uit Amerika delen om producten hierheen te halen die hier niet te verkrijgen zijn.

Een tip: als je snel je spullen wil hebben, bestel dan niet bij een IA!!!
ik zag dus ergens bij een IA dat je de areogate II kon kopen voor 57 euri. bij andere zaken ongeveer 40 das toch gek of niet?
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Inkoopacties junkies YaaD CaseJunkies Support en Feedback 5 22-06-2005 09:32
Inkoopacties.net Ultima Shop Junkies 13 8-04-2004 17:57
MSN tab voor Laupro the widow maker Software Junkies 8 3-07-2003 19:39

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.