| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Poll toegevoegt: voten ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| ik ook niet de layout zuigt de features zijn niet echt beter eerderf slechter en dat login zo irritant ![]()
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #21 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Citaat:
__________________ Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist. | ||
| | |
| | #24 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| de logins kunnen nu wel gelocked blijven en je blijft dus gelogd na verlaten site. Echter ene intergratie van een dergelijk systeem voor bv nieuwe reviewed producten zou niet gek zijn. Of CJ gewoon massaal inkopen en dan verkopen :d houden jujllie geld over voor ene volgende Ia en voor verbetering van de website en een beetje voor de moeite ![]()
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Krijg een beetje het decembergevoel (veel reclamefolders in de bus) als ik de nieuwe akties op Laupro bekijk. Door die commercieele aanpak is het "voor elkaar" gevoel helemaal weg, en mijns inziens hebben webshops en winkeliers zat andere manieren hun produkten af te zetten, jammer dat Laupro hieraan begint. Hoogste tijd voor een serieus alternatief, dit is 5x niks .......
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #26 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
| |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Dat is toch eigenlijk de bedoeling van laupro? Het goedkoop verkrijgen van spullen op wat voor manier dan ook? Of mis ik nou weer iets....
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| De originele bedoeling was om goedkoop spullen uit het buitenland naar nederland te krijgen omdat ze hier niet te verkrijgen zijn. De verzendkosten zijn dan meestal verschrikkelijk hoog, door die te delen wordt het een stuk goedkoper. Het is nu helaas uitgegroeid naar: hoe kom ik zo goedkoop mogelijk aan veel spullen en het is te commercieel geworden. Ik zeg niet dat het bij alle IA's zo is, want bijvoorbeeld de FrozenCPU IA is een uitzondering en heeft de overeenkomsten met het plan zoals het bedoeld was. Met zijn alle de verzendkosten uit Amerika delen om producten hierheen te halen die hier niet te verkrijgen zijn. Een tip: als je snel je spullen wil hebben, bestel dan niet bij een IA!!!
__________________ Everything that has a beginning has an end.... [The Matrix - Revolutions] |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Ja je mist iets, opzet is gewoon INKOOPAKTIES van elkaar voor elkaar. De laatste tijd gaat er trouwens veel mis met inkoopakties, ben bang dat er de klad in is gekomen, en dat is puur te wijten aan het feit dat organiserende mensen zich niet realiseren wat er op ze af komt, ff snbel een paar eurie verdienen. Als dat de opzet is kun je beter folders gaan bezorgen, tis zwaar werk. Maar goed, ik mis iig het "voor elkaar"gevoel en vindt dat webshops zat manieren hebben hun doelgroep te bereiken.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #30 (permalink) | |
| Geregistreerd: 24 november 2003 Locatie: Vlaardingen
| Citaat:
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Inkoopacties junkies | YaaD | CaseJunkies Support en Feedback | 5 | 22-06-2005 09:32 |
| Inkoopacties.net | Ultima | Shop Junkies | 13 | 8-04-2004 17:57 |
| MSN tab voor Laupro | the widow maker | Software Junkies | 8 | 3-07-2003 19:39 |