| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #33 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Citaat:
| |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| jah is alleen nog een animo check maar als ik et zo zie, gaat ie door...
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| eeeh fixel, tot hoelang wil je de IA laten lopen??
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| ik laat de animocheck overlopen in een IA... dus wat je nu besteld in de animocheck gaat mee naar de IA.. de animocheck eindigd op 30 september, daarna nog 3 weken voor het bestellen, en daarna wordt dit deel afgewerkt... als het lekker verloopt komt er nog een deel achteraan de komende maanden. ![]() |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Haarlem
| veel suc6 met het kleinhouden van de IA, als deze IA op GoT ook weer bekend raakt zit je binnen de kortste keren al tot over je oren in de ledjes.... maar fantastisch dat er weer een IA komt ![]() ![]() ![]() misschien is het anders een plan om te checken bij GG tot hoeveel ledjes ze op korte termijn kunnen leveren. dat voorkomt dat we maanden moeten w88 op ladingen uit china.... |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| ik zal helaas wel moeten... de leds moeten besteld worden met een minimaal aantal van 500 stuks.. en GG heeft me gematst, want bij de vorige IA was het per 1000. ik probeer hoe dan ook het bescheiden te houden, en als deze IA soepel verloopt, plak ik er nog een vervolg aan vast ![]() in de animocheck staan al redelijk veel producten, maar helaas zullen niet alle producten doorgaan naar de definitieve IA. btw, er worden dagelijks nog producten toegevoegd :P wat erbij gekomen is: - leds van 600 mcd, 60 graden stralingshoek - de iBall (eigenlijk kansloos voor die prijs, maar GG wou dat ik em erbij deed) - glowwire blauw 10 meter - RGB lampen (past in een e27 220v fitting) ik probeer de tireflies ook toe te voegen aan de IA, maar ik heb nog geen info hierover qua prijs en varianten.. ik heb zelf het idee dat GG deze liever niet ziet in de IA, maar ik kan me vergissen :P |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Dit is echt goedkoop he ? Morgen zal ik gaan bestellen, iig een zooi LEDjes, die kan je altijd wel gebruiken :P , die ice-cubes zijn ook errug stoer: kun je die nouw invriezen ? Ennuh: toch maar eens een glowwire bestellen, je HOEFT ze natuurlijk niet in je PC te stoppen.... ideen komen al tot mij he he :P Fixel, bedankt zover ! |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 september 2003
| De cubes kunnen wel degelijk worden ingevvroren, hier zijn ze vor gemaakt met koel gel. De cube is 100 % waterdicht CE en fda goedgekeurd om in je drankje te gebruiken. Vooral de type II (drukknop) met 7 kleuren is echt HOT. Iedere keer als je drukt een andere kleur en de achtste mode dan loopt de cubed automatisch door de kleuren heen. succes!! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [ IA KLACHTEN ] heldere LEDS in zowel 3 als 5 mm | Redox | Shop Junkies | 25 | 1-04-2003 12:44 |