| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| ik heb vandaag nog geen mail gekregen van globalgimmics, dus nog niets definitiefs te melden over prijzen enzo... hopelijk kan ik morgen wat meer duidelijkheid verschaffen over de prijzen en de aangeboden producten. edit: net een mailtje terug gehad, ze zijn nog steeds geintereseerd ondanks dat ik heb laten blijken dat het een kleinere IA wordt dan de vorige, en ze hebben naast het andere spul ook goedkope glowwire in de handel, en dat lijkt me net iets wat ook wel in de IA past ![]() nog geen update over prijzen.. daar komen ze nog op terug.. ik hoop morgen of overmorgen.. |
| | |
| | #21 (permalink) |
| kleuren zullen gekozen worden aan de hand van de final animocheck op laupro. ook neem ik de bestellingen van de vorige IA erbij om te zien welke leds het minste animo voor is. deze zullen dan niet toegevoegd worden aan de IA. |
| | |
| | #24 (permalink) |
| helaas heb ik nog geen mail terug mogen ontvangen tot op heden... zoals die gasten van GG zeggen: daar kom ik nog op terug ![]() ik kan pas een animocheck op laupro openen als ik definitieve prijzen kan geven... anders is het vrij kansloos om een zelfs een IA te openen.... |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 september 2003
| Antwword pricing GG: 500 pcs per kleur/type = ok. Ik zou ze bv wel per 10 stuks/kleur/type kunnen laten verpakken (kost 0,005 euro per led extra) 3000 mcd/stralingshoek 30 graden, verpakt per 50 pcs.prijs per stuk. minimale afname per kleur/type 500 pcs 3 of 5 mm (geen prijsverschil) rood/geel/oranje à 0,15 euro blauw/groen à 0,20 euro wit/rose/uv à 0,35 euro De 7000 mcd met 15 graden volgt EL wire 2.3mm*2m(wire) with a driver 8,00 2.3mm*10m(wire) with a driver 35,00 2.3mm*50m(wire)with a driver 80,00 3.2mm*2m(wire) with a driver 15,00 3.2mm*10m(wire) with a driver ,3005 3.2mm*30m(wire) with a diver 80,00 batteries packed el with 6,00 Icecubes met led en 1 cr2032 of 2 cr2016 (afhankelijk van kleur) à 0,85 uro |
| | |
| | #26 (permalink) |
| thanx bram! ik zal vanmiddag gelijk ff de animocheck op laupro openen ![]() edit: ik ben nu bezig met opzetten, en ik ga denk ik alleen zakjes van 10 leds aanbieden... dit kost slechts 5 eurocent per zakje extra, en maakt het uittellen/leveren een stuk eenvoudiger. |
| | |
| | #27 (permalink) |
| de animocheck op laupro is een feit! KLIK na de animocheck zal er helaas een keuze gemaakt moeten worden wat producten betreft.. de animocheck zal lopen tot eind september. er zullen t.z.t. nog producten toegevoegd worden, maar daar heb ik nu nog geen info over... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [ IA KLACHTEN ] heldere LEDS in zowel 3 als 5 mm | Redox | Shop Junkies | 25 | 1-04-2003 12:44 |