| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #19 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Papendrecht
| Citaat:
http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=335 Op deze wijze krijgt de IA een hogere kijk dichtheid en zal de bestelling groter worden... Wie o Wie stemt 5 point ![]()
__________________ The best a Casejunker can GET @ modwarehouse.com | |
| |
| | #21 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | #23 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
| |
| | #25 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | #26 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 juli 2003
| zouden jullie in mijn bestelling dit lcd (Dark Blue on White Grafisch 240*64) willen vervangen door dit lcd: Dark Blue on White Grafisch 240*128 ik kan nl niet meer wijzigen doordat ik al betaald heb en aangezien de prijs toch hetzelfde is en ik dat lcd veel mooier vind, en er ook meer van besteld zijn nick is nestor |
| |
| | #27 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Mail.eve, je laat nu al 2 weken niets van je horen in het IA.net forum, mijn bestelling staat al 2 maanden op verzonden. Wanneer laat je eens wat van je horen? Ik word dit een beetje zat... Als TS moet je ook dit forum een beetje onderhouden, sinds 17 augustus heb je niets meer geupdate hier, krijg ik mijn spullen nog eens?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #29 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Hij is ziek volgens mij.... Check idd www.modwarehouse.com |
| |
| | #30 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Dan moet het wel HEEL ernstig zijn, wil ie nieteens meer op internet komen. Dan ligt die electronica IA zeker ook plat? ![]()
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| OverDose 2003: The movie! | blackgoth | Events Junkies | 38 | 28-09-2004 14:44 |
| CaseJunkies OVERDOSE 2003 | Redox | Events Junkies | 64 | 26-06-2003 23:57 |
| Overdose 2003 Carpoolen | GreenLizard | CaseJunkies Support en Feedback | 11 | 21-06-2003 20:20 |