| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 juli 2003 Locatie: Amersfoort
| Heren, desgewenst dames, Ik heb een animo-check geopend op laupro en wil deze even melden op aanvraag van Bart Banaan. (Topic goedgekeurd door PureOptical). De animo check vind je hier. Het betreft een voeding die 10VDC-30VDC DC inneemt en aan de andere kant 12VDC met een maximum belasting van 120W afgeeft. Bij overschrijding van 85W continu belasting dient de voeding actief gekoeld te worden. Echter onder de 85W is passieve koeling voldoende. Deze voeding is ideaal voor auto, boot of vrachtwagen en kan rechtstreeks aan de accu aangesloten worden. Meer informatie of vragen geef en beantwoord ik graag op het forum van Laupro. De minimum-afname voor de prijs van 135 EUR is 10 stuks. De prijs wanneer er geen 10 stuks gehaald wordt is 160 EUR. Het enige voordeel voor mij is dat ik kan meeliften op de goedkope prijs vanaf 10 stuks. In de prijs zit een speciale voedingskabel die op het moederbord kan aangesloten worden met 1 grote en 1 kleine molex. edit: IA gewijzigd naar AC. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Ik heb een nieuwe prijs kunnen bedingen, rechtstreeks bij de fabrikant! Tot 10 stuks betalen we 110 EUR per stuk (inclusief BTW en shipping). Vanaf 10 stuks gaat daar nog eens 9 EUR af. Iedereen moet dus nu zijn animo laten blijken ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Dus nu verkoop je ook als de animo onder de 10 blijft???? I sure hope so! Dan is mijn koffercase gered. ![]()
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Hahah, dat doe je goed joh. Wanneer denk je dat ik mijn voedinkje binnen heb? (Wanneer eindigt de echte IA) Dat ik em 31juli binnen heb gaat niet meer lukken denk ik? Ik heb em eigenlijk dan nodig voor een grote trip waar ik GPS nodig zal hebben.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #7 (permalink) |
| 31 juli gaat niet lukken Die dingen moeten via gewone airmail uit Taiwan komen (Fedex is belachelijk duur). Ik zou eind augustus rekenen.Kan iemand mij trouwens helpen? Ik kan 2 kabels bij de voeding bestelling en ik vraag me nu af welke ik moet hebben. http://www.teknoko.nl/incaxs/downloads/866-810H.pdf of http://www.teknoko.nl/incaxs/downloads/866-810H-P4.pdf |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Die die 2e maar zou ik zeggen. als et toch niks meer kost. Dr af knippen kan altijd nog wel ![]()
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| 't blijft duur, 110 euro.... Ik moet ff mijn centen tellen na CampZone (waar ik morgen toch eindelijk naar toe ga) dan weet ik het zeker of ik meedoe of niet..........
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #13 (permalink) |
| @Bart: Je hebt gelijk, het is zeker niet goedkoop. Maar ik blijf erbij dat een invertor + 120W voeding duurder is. @Freakazoid: Je kan nu al overmaken alleen dat maakt erg weinig uit vermits je dan de enige bent die betaald hebt. Ik denk dat de rest der deelnemers pas na maandag zal betalen. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| at kabel | greenghost | Casemod Junkies | 4 | 13-07-2006 11:10 |
| IDE Kabel | Warheart | Elektronica Junkies | 5 | 14-11-2005 18:22 |
| PS/2 kabel | NecroCide | Elektronica Junkies | 9 | 28-03-2004 14:12 |
| Goede kabel voor kabel i-net | Daniël | Hardware Junkies | 13 | 25-09-2003 11:54 |