| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Citaat:
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! | |
| |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| nou bijna de hele bestelling is besteld op 2 of 3 producten na.. dit zal eind van de week hier zijn en dan gan we INPAKKEN... dus voor iedereen die betaald had (en bevestigd is) net voor gisteren is allemaal meegenomen in de bestelling.. dus waarschijnlijk gaan de eerste pakketjes na het weekend naar de post toe... overgens kun je gewoon door bestellen.. want er komt een 2de ronde.... dus iedereen die nog niet betaald had.. doe dat ff anders zit je mischien ook niet bij de 2de ronde.. en dat zou betekenen dat je helemaal geen spulletjes krijgt.. dus hou het even in de gaten.. overgens zullen er waarschijnlijk morgen ook een par nieuwe producten worden toegevoegd... hierover later meer... door mij op dit forum..
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 juli 2003 Locatie: Warnsveld
| he shit ik wou nog vragen naar een cursus abn ![]()
__________________ Hoi mam! Nee ik maak het niet stuk, ik repareer het alleen, oh het was niet stuk? :P Pooh heeft een kraampje met 2de hands spulletjes! |
| |
| | #23 (permalink) |
| Vandaag zijn de laatste spullen binnen gekomen.. dus we zijn druk aan het uitzoeken en inpakken.. als je wilt weten hoever jouw pakket al is.. kijk dan even op laupro naar je status.. ide wordt regelmatig geupdate om te zien wat er allemaal al klaar is voor vertrek.. helaas voor de mensen die versturen met bubbelenvelope hebben gekozen.. dit zal iets later verzonden worden dan de pakketten omdat de bubbel envelopen op zijn.. ga morgen nieuwe halen.. SO DON'T WORRY ![]()
| |
| | #25 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! | |
| |
| | #26 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Met alle plezier. :P maar mijn putje is leeg. ![]() Die Watercool grap hakt er goed in.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| |
| | #27 (permalink) |
| vandaag zijn de meeste pakketten verstuurd.. op 1 of 2 na.. ook bubbel envelopen zijn verstuurd.. dit zal maandag avond door TPG opgehaald worden bij het postkantoor .. dus de spullen komen eraan.. voor zover leverbaar
| |
| | #28 (permalink) |
| okee bijna alles is ondertussen ontvangen.... wij zijn al bijna zover dat er een 2de bestelling gaat plaatsvinden... ook vanavond nog wat nieuwe producten toevoegen... ![]()
| |
| | #30 (permalink) |
| fijn dat je het ff meedeelt. ![]() okee nieuwe producten zijn toegevoegd... dus kijk gewoon nog eens rond op de actie... al wou ik dit shot jullie niet onthouden :P:P ![]() die vindt ik echt gaaf...... ![]()
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| TT Bigwater tegen videokaart | /Slash | Cooling & OC Junkies | 3 | 3-12-2005 15:11 |
| prijzen | Disco_Inferno | Casemod Junkies | 5 | 13-05-2004 10:00 |
| wat te doen tegen EMI straling? | QuincMan | Elektronica Junkies | 42 | 2-01-2004 11:31 |
| Nieuwe spulletjes besteld | Cooling & OC Junkies | 5 | 13-03-2003 21:49 | |