| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 juli 2003 Locatie: Warnsveld
| Ik was een animocheck gestart naar alleen gp opladers en batterijen, maar omdat mijn neus langer is dan je denkt heb ik ook even gekeken naar de best gesteste acculader (door de consumentenbond) de friwo speedmaster. Deze kost in nederland nu 59.95 (adviesprijs) maar in duistland maar €25 ! en dat is inclusief 4 nihm2000mAh batterijen ! Aangezien dat al een stuk betaalbaarder is ben ik al in onderhandeling gegaan met de importeur om er een prijs van 20 euro van te maken. Thans dat probeer ik en uitgaande van 50 deelnemers. Ik ga nu iig voor een friwo lader! FRIWO: http://laupro.nl/ia/ia.asp?id=319 GP: http://laupro.nl/ia/ia.asp?id=317
__________________ Hoi mam! Nee ik maak het niet stuk, ik repareer het alleen, oh het was niet stuk? :P Pooh heeft een kraampje met 2de hands spulletjes! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Tis cker nodig willen we dergelijke prijzen boeken. Ik ben er nu wel een beetje van overtuigd dat de prijs waarschijnlijk richting de 45 gaat maar ook dan is ie nog een dikke 15 euro goedkoper dan normale aanschaf prijs.
__________________ Hoi mam! Nee ik maak het niet stuk, ik repareer het alleen, oh het was niet stuk? :P Pooh heeft een kraampje met 2de hands spulletjes! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| He jammer maar kijk toch even want voor deze prijzen zou je der vast nog wel een paar bij willen!
| | |
| | #6 (permalink) |
| 1 twee 3 SCHOP Update !
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [EL] 2X APC Smart-UPS 2200 INET - hoe fixen? | FireWurX | Elektronica Junkies | 76 | 8-09-2003 18:51 |
| animocheck jolt cola | whocarez | Shop Junkies | 3 | 3-09-2003 20:19 |
| Animocheck telefoon gadget | Phant0m | Shop Junkies | 8 | 31-01-2003 15:09 |