| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Joure
| Yo junkies.... Ik heb een IA lopen op laupro, en het leek me handig alle junkies daar even van op de hoogte te brengen... :P De IA loopt nog 8 dagen. Vast wel junkies met belangstelling... En vragen hoor ik hier wel, maar vraag alleen als ze nog niet op het laupro forum staan... Hier is de url voor op laupro: http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=276 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Damn mooie IA! Ik had em al gezien, zitten erg mooie dingen tussen! (vooral blokjes ) Maar jammergenoeg heb ik geen geld voor watercooling op dit moment, misschien later maar dan is jou IA alweer afgelopen ![]() (Ik wil me hier niet mee bemoeien ofzo, maar heb je contact met PO opgenomen voor dit topic of niet? Zo nee: ff doen he )
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #4 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | ||
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 maart 2003 Locatie: Dieren
| Er zijn idd leuke dingen in de IA te vinden. Helaas zijn de prijs/leuk verhoudingen oook goed in waterkoeling stijd. Leuk spul, maar ook zeer prijzig. Het reservois vind ik er het beste uit springen, maar helaas ok qua prijs.
__________________ As 't net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin. |
| | |
| | #8 (permalink) | |
|
| Citaat:
![]() | |
|
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 juni 2003
| Citaat:
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [TK] Aqua-Computer koelblokken | Demoniac | Recycle Junkies (V&A) | 0 | 2-12-2007 21:01 |
| [TK] Aqua-Computer Stuff | R@mon | Recycle Junkies (V&A) | 13 | 26-11-2007 20:46 |
| [TK] Aqua-Computer Stuff | R@mon | Recycle Junkies (V&A) | 6 | 19-09-2007 13:51 |
| Aqua Joe's Aqua Gold Watercooling block | Bart_Banaan | News & Review Junkies | 2 | 20-10-2003 21:38 |