| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Amsterdam
| Het gaat hier om het nieuw geupdate bordje van VIA, slechts 17*17 cm. Kijk hier voor de specs ![]() Deze kan ik je aanbieden voor 170-175 euro ex. verzendkosten. (winkelprijs 189) Miscchien mooi om hem in dit kastje in te bouwen. Ik heb hem in het echt gezien en hij is echt super gaaf. Dit kastje komt compleet met voeding, en is natuurlijk van Aluminium. Hij gaat voor 115 euro van de hand. Iemand intresse in het moederbordje of het kastje of beiden natuurlijk?
__________________ 31173-1 |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| mooi mobo'tje, heb alleen erg weinig geld
__________________ http://www.permafrost.cc |
| |
| | #6 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
Plexicase krijgt waarschijnlijk MsI k7t turbo2 met duron 1.3 ghz met flinke athlon koeler erop dus die kan vast wel wat hoger lopen dan :P BB zal vast wel intresse hebben, in het mobo dan :P Space case upgraded :P | ||
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| In principe heb ik wel interesse, maar ALLEEN als ik een full-option Via Epia M kan krijgen, dus met onboard VLDS en TTL-LCD aansluiting. Daar wil ik eventueel wel wat extra voor betalen. Ik wil niet de standaard (uitgeklede) versie die je nu veel ziet. Kan je uitzoeken of je die kan leveren?
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Voor de liefhebber is die VLDS poort heel aantrekkelijk. VLDS is namelijk een nieuwe industrie standaard waar veel PC onderdelen aan (gaat) voldoen. Bij voorbeeld de nieuwste TFT schermen (van laptops!!) en hardeschijven (via converters). Op een TTL LCD poort kan je verschillende types monchroom schermpjes aansluiten, eventueel met TouchScreen optie. Er komt trouwens een major update van het VIA BIOS aan, waarin enkele 'verborgen' opties in de C3-processor worden aangeschakeld (zoals SSE2 instructie-set en MMX). Deze instructies-sets zijn nu nog uitgeschakeld door het BIOS, omdat Intel een rechtzaak had lopen tegen VIA, en enkele dagen geleden heeft via van de rechter gelijk gekregen, en mogen zij de SSE2 instructies gewoon implementeren. Dan zal de Epia C3-800 naar het prestatieniveau van een Celeron 766mHz kunnen tillen!
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
Holy shit, Celly 766 is wel heel erg relax, hij loopt nu Celly 400 ofzo CHILLZ
__________________ 31173-1 | |
| |
| | #11 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
| ||
| |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Haarlem
| kijk, dat mobo heb ik nodig ![]() @ Bart: kijk, da's nou een echte tweaker, die spand zelfs een rechtzaak aan voor z'n case, en doet daarmee alle VIA epia gebruikers een groot plezier ![]() @ hermanator: zou je ook voedingen voor de C3 in de IA kunnen op nemen? zodat je niet het hele kassie hoeft te kopen, maar ook gewoon een voeding kan bestellen, en je eigen custom case maken ![]() het liefst voedingen van 4x8x18cm enzo ![]() of zoiets: http://www.mini-itx.com/store/default.asp?c=9 (al weet ik niet of die goed geschikt is ![]() |
| |
| | #13 (permalink) |
| De IA is een beetje van de baan. Bij alternate.nl zijn de borden voor 169 euro te krijgen meende ik. Die case komt van dedicated.nl, als je voedingen zoekt, succes ermee ![]() Hij mag dicht PO
__________________ 31173-1 |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Inkoopactie Blinken LEDs - intresse PEILING | Hermanator | Shop Junkies | 10 | 18-04-2003 00:53 |
| IA peiling: UV reactive fans | wipo | Shop Junkies | 23 | 28-01-2003 17:01 |