| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Omdat de Nextcool producten in vergelijking met andere landen om ons heen behoorlijk duur zijn, ben ik aan het kijken of ik misschien een IA op kan zetten voor Nextcool producten. Ik zou dus graag willen weten of er hier meer mensen interesse hebben in verschillende Nextcool producten. Ook ben ik ondertussen aan het kijken of ik voor een leuk prijsje aan grafische VFD's kan komen. Ik heb contact opgenomen met Noritake en wacht ondertussen op hun reactie. Zijn er mensen die interesse hebben in grafische VFD's? Beide IA's zijn nog in een pril begin stadium, dus ik kan helaas nog geen prijzen noemen. Zodra ik meer weet, weten jullie het ook! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| VFD's zijn stoerrrrrrrrrrrrrrr, ik heb zeker wel intresse, mits de prijzen leuk zijn.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Ik heb net een mailtje terug gehad van Nextcool dat XXLCases het alleenrecht op verkoop van Nextcool producten heeft binnen Nederland. Nu snap ik dus waarom ze zo duur zijn, ze hebben toch geen concurrentie. Ik ga nog even verder kijken in Italie en Duitsland waar ze die dingen veel goedkoper kunnen leveren. Voor Nextcool producten kijk op http://www.nextcool.com Over de VFD's heb ik verder nog geen reactie gehad, maar ik ben de hele middag niet op mijn werk geweest omdat ik bij een leverancier zat. Volgens mij leveren ze alleen aan bedrijven en probeer het dus via mijn bedrijf te regelen.... |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Even een kleine update van mijn kant. Ik ben in contact gekomen met de Duitse importeur van Noritake en zij zijn bereid om mij vfd's te leveren. Nu zit ik alleen met de volgende probleempjes: - Welke vfd's moet ik nemen? Ik bedoel daarmee, met welke controllers? De bedoeling is dat het grafische vfd's gaan worden. - Bestaat er al software voor deze vfd's of moet die nog geschreven worden? - Er staat software voor development op de noritake website, als er geen software aanwezig is, is er dan iemand bereid dit te programmeren? Ik wil eigenlijk niet bij Noritake verder gaan met allerlei vragen voordat ik antwoord heb op de bovenstaande vragen. In ieder geval vast iedereen bedankt! |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Na veel zoeken ben ik er achter gekomen dat LcdStudio het enige programma is dat de Noritake 800a ondersteund. Waarschijnlijk worden het dus deze vfd's. Ondersteuning van PowerLCD is er (nog) niet. Zag wel in het forum staan dat deze wel in de planning staat, maar pas nadat de ondersteuning voor alle CrystalFonts GFX displays is afgerond. Ik ga nu verder communiceren met de leverancies over eventuele prijzen en levertijden, zodat ik dit heb afgerond ga ik me verder storten op de Nextcool producten. |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Ik heb contact gehad met verschillende leveranciers van Nextcool, maar het blijkt niet de moeite om door te gaan met een IA. De kortingen die ik kan krijgen zullen niet op gaan wegen tegen de verzend kosten van mij naar jullie... Wel ben ik nog druk bezig met een IA voor de grafische vfd's! Ik heb de poll en de topic titel even aangepast. Degene die voor de optie, ik heb interesse in beide hebben gekozen, graag even opnieuw aan de poll meedoen. |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Ik heb de volgende informatie gekregen van Noritake: GU128X32-800A. The price of this module is EUR85.30 / 1-9pcs shipment EUR79.60 / 10-49pcs shipment EUR74.60 / 50-99pcs shipment EUR70.00 / 100-199pcs shipment GU140X16G-7002 is EUR47.20 / 1-9pcs shipment EUR44.00 / 10-49pcs shipment EUR41.30 / 50-99pcs shipment EUR38.70 / 100-199pcs shipment Voordat ik echt overga tot een IA moet ik echt eerst zeker weten dat deze vfd's gaan werken met een LCD programma. Voor iedereen die er interesse in heeft heb ik de datasheets. Mail me even op tino@xs4all.nl en ik regel het voor je. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [animo check] rgb led pic project | Pietjuh | Elektronica Junkies | 15 | 4-02-2006 02:30 |
| [animo check] thermaltake | nijmege01 | Shop Junkies | 18 | 8-07-2003 16:09 |
| Noritake Grafische VFD's | Tino | Elektronica Junkies | 19 | 14-06-2003 01:08 |
| Grafische VFD's | Tino | Casemod Junkies | 10 | 22-05-2003 15:29 |
| Animo Check Epox8rda+ | blackgoth | Shop Junkies | 28 | 26-03-2003 23:56 |