| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 October 2008
| Hey iedereen, Ik ben al een tijdje opzoek naar een CCFL Sound Controller. http://honeywood.eu/clients/webnetde...iing//sbsm.jpg op cassemodding.nl is hij niet meer verkrijgbaar. En op andere sites is hij uit de productie gehaald ![]() Weten jullie misschien waar ik er toch nog 1 kan bestellen? Of ongeveer dezelfde? Alle ideeen zijn welkom! ,Danku |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Even om te verduidelijken, Homie en ik zijn Belgen en graag zouden we iets willen kopen dat niet al te veel verzendingskosten bevat. En voor je het vraagt, ja we hebben google afgezocht en ja we hebben veel sites bekeken. Zelf had ik ook graag een Vantec NXP-305 BL willen kopen, maar als je de verzendingskosten vanuit USA bekijkt, dan is mijn zin al over ... GRTZ g0dd13 |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 August 2008 Locatie: Winterswijk
| Zo moeilijk is het toch niet? Ik keek net even op HighFlow en daar zag ik dit: Sound Sensitive Light Controller staan. |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
Verzendkosten voor die winkel is meer dan 5 euro .... | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 October 2008 Locatie: Brussel
| Vanwaar zijn jullie afkomstig? Dan kan ik eventueel ook een bestelling bij jullie bijzetten en dan delen we verzendkosten... 5 euro gedeeld door 2 of 3 is peanuts niet? (excuseer vergeten dat er ook een edit knop bestaat :s) |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 October 2008
| Ik heb er nog 1 liggen, mag je wel kopen. 100 euro en een halve rookworst
__________________ Moved to www.bouweenpc.nl ![]() Is het een vogel? Is het een vliegtuig? Oh shit! Het is een vliegtuig! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| sound controller/light controller | Armor - JR | Shop Junkies | 9 | 15-06-2008 21:02 |
| Singlebutton 2-CCFL controller | the widow maker | Elektronica Junkies | 7 | 19-03-2006 15:22 |
| CCFL Controller In Progress ---90% Done--- | Masterslave | Casemod Junkies | 30 | 20-11-2004 14:17 |
| 2x Sound Out? | SaphuA | Software Junkies | 7 | 30-08-2004 00:09 |