| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 september 2008
| Hey iedereen, Ik las dat veel mensen ervaring hebben met Bouwplastics, ik heb op 13 september een flinke plaat oranje plexi besteld, maar tot op heden nog niets ontvangen, ook al 2 keer achteraan gemail (zonder antwoord...) Heeft iemand anders dit eerder gehad? of wat zijn jullie ervaringen? En wat kan ik het beste nu doen? |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Hoe raad je het, dat heb ik ook al een keertje geprobeerd Ik had voor de dikke platen gekozen, en je kreeg echt een bult nuttig plexi! Aanrader voor wat extra spul voor het grijpen in je plexibak.
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Verzendkosten zijn idd normaal. Ik denk dat de stukken iets van 20x20 tot 30x20cm waren, je kunt er iig nog iets mee ![]()
| | |
| | #14 (permalink) |
| Verzendkosten zijn €8,50. Die potjes met lijm zijn erg handig. De dikke kun je beter mee werken, de dunne vervliegt erg snel en is erg dun. Ik heb ze allebei en gebruik ze ook allebei, maar als ik moest kiezen dan koos ik voor de dikkere lijm.
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 augustus 2008 Locatie: Winterswijk
| Maar heb je wel speciale lijm nodig? En hoe lang doe je met zo'n potje? EDIT: Welke soorten plexi zaten er eigenlijk bij, ook UV,doorzichtig enzo? Laatst gewijzigd door Beekmansie : 15-10-2008 om 00:03. |
| | |