| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #3 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Ik weet niet wat voor koers jij in gedachten hebt, maar door de stand van de dollar is de prijs in euro's dus juist lager $300 is ongeveer €195. Waar je wel rekening mee moet houden is dat er nog een rotlading verzendkosten bij bovenop komen. |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 juli 2008
| Citaat: dit is die zonder waterkoeling. en via google kom ik op sites van buitenland en staan aan 400doller. dus nog beetje veel. en dan op een nederlandse site kan ik hem krijgen aan 326 euro dacht ik maar daar komen dan nog verzendkosten bjj waarschijnlijk. en dan via mijn vriendin haar broer kan ik hem aan 308euro krijgen ma daar komt dan ook nog 15euro verzendkosten. en dit het goedkoopte is dan zal ik die maar bij hem bestellen. | |
| | |
|
| « dice lolliepops
|
- » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Thermaltake UFO Fan | R@mon | Frontpage Discussie Forum | 12 | 27-05-2004 13:01 |
| thermaltake | Sander23 | Casemod Junkies | 3 | 24-11-2003 18:54 |